1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony Ericsson J230i sökönäkö?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Sulu, 4/11/07.

1. Sulu

Tykkäykset:
    0
    Apua! Olin puhumassa puhelua ( Sony Ericsson J230i ) kun linja hiljeni ja näyttöön ilmestyi teksti "Aseta kortti" Ja sitten puhelin sammui.. eli ilmeisesti naisen logiikalla tämä tarkoittaa sim-kortti huonosti paikoillaan? irrotin vaikeasti takakuoren, mutta kuitenkin niinkuin se pitää ottaa pois. otin akun irti ja sim-kortin pois ja asetin molemmat takaisin paikoillensa, ja painoin käynnistysnappulaa eli pitkään "NO" nappulaa.. mutta ei käynnistynyt? akussa pitäisi olla virtaa.. ja puhelin olikin laturin päässä puhelun aikana. poistin pölyt mikäli niitä oli. Mikä tähän Sony ericssonin halpakännykään tuli? (voinko palauttaa sen ilman kuitteja?) HELP MEE!

2. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4729
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Kuinka vanha puhelin? Ilman kuitteja voi olla hankalampaa. Huoltoon toimitat.

3. Sulu

Tykkäykset:
    0
    Ostin sen 2006 huhtikuussa muistaakseni. En enään ikinä osta Sony Ericssonia! Nokiankin halpalaitteet toimivat kestävämmin..

4. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4729
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Usea on kyllä kanssasi eri mieltä. Viet sen sinne huoltoon niin eiköhän siitä puhelin vielä saada. Ellei sitten ole pahasti kastunut, mutta ainahan sitä sanotaan ettei se ole mahdollista.

5. Sulu

Tykkäykset:
    0
    Olen pitänyt puhelintani kuin kukkaa kämmenellä. Ei oo mun vika. Puhelimen vika.

6. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Kokeile puhdistaa akun ja puhelimen akkkukontaktit sekä SIM kortti ja sen kontaktit puhelimen puolelta jollain elektroniikan puhdistamiseen tarkoitetulla aineella jota laitat esim pumpulipuikon päähän. Auttaa moniin puhelimiin myös Nokiaan jossa tälläinen vika on usein tullut ja korjaantunut aina puhdistamalla nuo em. kontaktit

7. psymbiote Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Jep. Näin se on. Nokia se tekee laatua. Muistaakseni kukaan ei ole ikinä valittanut minkäänlaisista vioista, kun tuota Nokia foorumia olen lueskellut.

8. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Et voi palauttaa, voit lähettää sen huoltoon.

Jaa tämä viestiketju