1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sony E w300i vs. Samsung sgh-x670 vs. mikä?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja jaggi, 16/1/07.

1. jaggi

Tykkäykset:
    0
    Tarvis olisi suht' peruspuhelimelle ja vaatimukset olisivat;
    -Läppämalli
    -FM-radio oltava
    -MP3 soitin
    -Kamera plussaa, muttei paljon
    -Kestävä ja mahdollisimman ongelmaton
    -Akku/puheaika?

Hintaluoka olisi jotain 200+-, mutta halpuus ei ratkaiseva seikka koska kyseessä on korvauspuhelin.
    Olen alustavasti katsellut tuota Samsung x670, mutta nyt huomio kiinnittynyt myös Sonyn w300i;hin, lähinnä komean ulkonäkönsä vuoksi. Kumman laittaisin? Kokemuksia, suosituksia! En ole omistanut kumpaakaan merkkiä aikaisemmin....
    Toki jos olen jättänyt jonkun varteenotettavan vaihtoehdon huomioimatta niin sitäkin saa ehdottaa!

2. Johan_

Johan_

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    Mielestäni SE w300i on parempi vaihtoehto. Samsungit eivät useastikaan ole "ongelmattomia", eli pientä bugia tuppaa vähän väliä. Myöskin akun kesto on parempi tuossa SE:ssä. x670:ssä ei ole myöskään muistikortti paikkaa, joka on melko ehdoton, jos MP3-soitinta aikoo käyttää.

3. TIETOPULLA

Tykkäykset:
    0
    SE w200 mutta ei ole vielä kaupoissa.

4. jaggi

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vastauksista!
    Kävin katsomassa puhelimia kaupassa mutta eihän niistä näytillä olleista tekopuhelimista selvinnyt muuta kuin ulkonäkö ja se miltä tuntuu kädessä! Kummaa touhua!

Olen kaatumassa hieman tuon SE:n kannalle, kaupassahan ei tuota Samsungia ollut, tarjosivat jotain toista tilalle, mutta se ei oikein sytyttänyt ulkonäöltään.
    Tarjosivat myös SE:n z500 mallia samaan rahaan kuin w300. Erot eivät kuitenkaan oikein minulle selvinneet/jääneet mieleen....Kumpi näistä olisi käyttööni parempi mielestänne?
    Olisiko joku muu merkki/malli vielä?

Jaa tämä viestiketju