1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

sonitin cd soitin

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja fitnes, 8/12/04.

1. fitnes

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lg G 4
    Voiko joku kertoa että toistaako tuo soitin mp3 levyjä?
    Kaunkos kestää soittimen toimitus tänään sain liittymäkortin ja pudotin sopimuksen postiin.

2. J2EE

Tykkäykset:
    0
  3. hopeinenkuu

Tykkäykset:
    0
    Itse sain mp3:sia toistavan soittimen,piti tilata 15. tai 14.11 mennessä,jotta sai tuon mp3-mallin,sen jälkeen on ollut näköjään tarjolla tavallisia soittimia. Oman soittimeni sain muutaman arkipäivän päästä tilauksesta,samalla kun sopimuspaperit jne..

4. J2EE

Tykkäykset:
    0
    Noi toimitusehdotkinhan on koko ajan sonitilla huononemaan päin, eikös nyt pitäisi puhuakkin jollain satasella että soitin tulisi kuitattua? Sehän loppupeleissä ilman mp3 ominaisuutta ei kovin kallis liikkeelle ole max 9€?

5. dynamo

Tykkäykset:
    3
    Joko näitä on näkynyt?

Sonit mainostaa paikallislehdessä että kivijalkasonitista dna-liittymän kylikäisenä saatava cd-soitin (kuvan perusteella sama) on ovh:ltaan 69e.

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Musiikin taso tuossa sama, kuin viheltelet itse biisiä. Ihan haista paska tuote.

7. dynamo

Tykkäykset:
    3
    Ei taida olla edes MP3-soitin?

8. jt_82

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Vaihtelee
    Tuli tänään ja lähtee saman tien takaisin.
    Levyä soitettaessa soitin vinkuu äänekkäästi.

9. Kalle

Tykkäykset:
    0
    Eipä ole cd-soitinta näkynyt. Liittymä auennut 30.11.2004 ja liittymäpaperi postitettu jo aikoja sitten.

10. Guest Vieras

Kiitos kuvaavasta arviosta, enpä enää haikaile tuon soittimen perään. :)

11. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Eipä ole täälläkään pakettia vielä näkynyt. No, ensin ei meinannut näkyä liittymääkään, kun Dna:n systeemeissä oli joku häiriö ja väitti minulla olevan maksamattomia laskuja Dna:lle tai jotain muita häiriöitä, jotka estävät liittymän avaamisen. Sain kuitenkin sitten liittymän, koska minulla ei ole mitään maksuhäiriöitä tai laskujen maksamatta jättämisiä koskaan ollutkaan. Ja numero on loistava.. :)

12. Kalle

Tykkäykset:
    0
    Tänään tuli mp3-soitin postissa ja hyvin pelittää.

13. miikkis

Tykkäykset:
    0
    itsekkin sain soittimen tänään ei kyllä tue mp3sia joku techno on merkki
    vinkuu melko pahasti kun cd pyörii sisällä. ei kehtaa ainakaan hiljaisissa tiloissa käyttää.

14. hopeinenkuu

Tykkäykset:
    0
    Mun soitin (joka tuli jo ajat sitten) on myöskin merkiltään Techno,soittaa hyvin mp3:set ja kaikki muutkin. Hyvin pientä suhinaa kuuluu soittaessa jos ottaa kuulokkeet pois,mutta silloinkaan ei häiritsevää,ja tuskinpa kannettavalla soittimella ilman kuulokkeita juurikaan kuunnellaan,joten eipä tuo mitään häiritsekään..

15. miikkis

Tykkäykset:
    0
    pitääpä tunkea mp3 levy sisään... kyljessä ei kyllä mainita mutta testaanpa tässä illanmittaan

eipä toiminut

16. dynamo

Tykkäykset:
    3
    Eilen sain yhden soittimen käyttööni. Merkkinä Techno. MP3 toistoa ei vielä testattu. Kävin hiihtämässä soittimen kanssa. Kävellessä ladulle soitin tökki ihan kauheasti (ei toimi kävelylenkillä/hölkässä). Hiihtäessä toimi paremmin. Yhdessä kohtaa kävi aina mykkänä mutta muuten toimi ihan ok. Kuulokkeet tippui kahdesti korvasta /17km hiihto.

17. sonof

Tykkäykset:
    0
    jaa, että nyt on sitten MP3 soitin

Asiasta hauskan tekee se, että silloin joku Sonitin edustaja sanoi, että soittimen vaihtaminen MP3:a toistavaksi olisi mahdotonta, koska he eivät voi sellaista saada.

Hurraa vaan sinne Sonitin päähän. Uskomatonta kuinka asiakkaita kusetetaan minkä keretään!

Aion katkerana jatkaa tätä mainostamista niin kauan kunnes Sonit minua MP3-VCD-CD-Playerillä ilahduttaa... sellainen minulle kuuluisi!

Mutta kun tietää sen tason jolla he asiakkaistaan näköjään piittaavat niin toiveajatteluksi jää...

18. espenleka

espenleka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: jaa, että nyt on sitten MP3 soitin

Samat kokemukset on Porin kävelykadun varrella sijaitsevasta Sonitista. Vaikka olin ainoa asiakas (nyttemmin ajateltuna ei mikään ihme...), niin naismyyjällä oli joku jumalaton kiire olevinaan koko ajan kun halusin kokeilla erästä puhelinta. Vai miksi sormien naputtelu tiskiä vasten pitäisi tulkita? :D Kun olin lähdössä, toinen miespuolisista myyjistä alkoi puoliväkisin tuputtamaan dna:n liittymää minulle ja lässytti ummet lammet, miten huonoa palvelua nykyiseltä operaattoriltani saat. Tosin kaveri hiljeni hieman, kun totesin että jokos dna:lla laskutus toimii... oli viimeinen kerta, kun Sonitin myymälöihin jalallani astuin - oli sitten muutaman euron halvempia luureja tms.

19. arttuk

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3330/dna Onni N73/dna Into Kimppa, mutta päinvastoin kun toinen puhe-puhelin ja toinen lelupuhelin
    Re: jaa, että nyt on sitten MP3 soitin

Niinpä, mulle kans tavan cd-soitin on turha, vcd-soittimella olisi jotain tehnytkin. Mutta minuun ei kyllä otettu mitään yhteyttä, vaikka liikkeessä asiasta valitinkin, kun kuva ei vastannut tuotetta, eikä siitä ollut mitään mainintaa. Lisäksi laitoin Sonitin nettisivujen kautta myöhemmin palautetta samasta asiasta, eikä siihenkään ilmeisesti reagoitu mitenkään.

Kummaa, että sama touhu jatkuu edelleen, ja kaupastahan niitä parempia soittimia saa, olisivat vaikka antaneet 50 lahjakortin johonkin viihde-elektroniikkaa kaupittelevaan liikkeeseen.

20. Testailija

Testailija Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    61
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Hyvin pelittää

Otin 3 kpl dna-liittymiä marraskuun 1.-14.2004 välisenä aikana Sonit-nettikaupasta ja heti liittymien auettua postissa kolahti 3 kpl Techno-merkkisä soittimia, jotka toistavat MP3, CD, CD-R JA CD-RW.

Mukana oli ladattavat akut ja laturit. Hyvin pelittää. Kiitoksia Sonitille. Ostan luultavasti luuritkin jatkossa sieltä.

Jaa tämä viestiketju