Sonim xp 2.10 asetukset?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Osaisiko kukaan kertoa miten saan Sonim xp 2.10 malliseen puhelimeen Saunalahden mms/data asetukset toimimaan?
Olen moneen kertaan yrittäny asiaa selvitellä Saunalahden kanssa mutta ei sieltä apua tunnu saavan!!!

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Tadaa juu...

Kyllä on ihan tutut sivut ja olen itse ja Elisa shopin myyjäkin yrittäny naputella asetuksia mutta ei toimi ei...

Tumppu

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
851
Puhelinmalli
6150
Asetuksista yhteydet-yhteydet-gprs profiilit ja valitse profile 5.
Muuta apn asetukseksi "internet.saunalahti" (ilman lainausmerkkejä) ja tallenna.
Surhvaus sitten Java/Opera minillä (joitain oheisohjelmia täytyy/voi asentaa javan aplication managerilla, ilmaisia ovat ja käyttökelpoistakin softaa tarjoavat). Kaikki nettiä käyttävät määrittelet käyttämään tuota aikaisempaa profile 5 asetusta. Se perusvalikon alaoikealla oleva systeemi ei sitten toimi kuten pitäisi, ainakaan mulla.
Nää asetusasiat on kyllä ohjekirjassakin kerrottu...

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Sonim

Kyllä mulla on asetukset juuri niin kuin kerroit mutta ei??
Kiitoksia avusta!
Onko tuon portin numero 8080,9201 vai joku muu?

obf

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Kyllä mulla on asetukset juuri niin kuin kerroit mutta ei??
Kiitoksia avusta!
Onko tuon portin numero 8080,9201 vai joku muu?

---

Itsekkin odotellut yliviikon tele-finlandin vastausta ko.mallin MMS-asetuksiin... edelleen odotellaan.

Ei ole keneltäkään onnistunut asetusten asentaminen (ihan eri systeemi kuin xp3 mallissa) Onko joku onnistunut??
Posted via Mobile Device

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Sonim asetukset

No nyt olen vähän päässy eteen päin,sain netin toimimaan kun laitoin apn asetukseksi "wap.saunalahti.fi"
Vielä pitää koittaa saada mms viestit toimimaan!

Top Bottom