1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Soneran Tolppa kytketty, mitään ei kuulu... enää...

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Sir Hector, 6/6/03.

1. Sir Hector

Tykkäykset:
    0
    Kytkin puhelimeeni jokin aika sitten Soneran Tolpan. Ensimmäisen viestin vastaanotin maanantaina, mutta poistin sen heti lukemisen jälkeen. Se kun ei ollut mikää kauhean pieni. Nyt mitään ei ole kuulunut maanantain jälkeen. Muistelisin, että viestin lopussa sanottiin, että täytyisi lähettää jokin uusi viesti että pysyisi Tolpassa mukana. Onko jollakin vielä maanantain viesti tallella? Mitä viestin lopussa tarkalleenottaen luki? Omituista, jos täytyy joka viestin jälkeen "kytkeä" Tolppa uudestaan, että saa jatkossakin viestejä...

Aika turha tuollainen Tolppa loppujen lopuksi on, Viivin takia halusin sen kuitenkin kytkeä... :)

2. maher

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N8
    Kyl mulle ainakin on, tänään viimeksi tullut Tolpalta multimediaviestiä..

3. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Kuule ihan sama täälläkin:) Tänäänkin tuli jotain Fintelligens tjms. juttua.

4. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Samoin. Seuraavaksi tulossa Extreme Duudsonit.

5. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ja niitä fintelikentsin viestejä tippui ainakin minulle ihan jokunen, luojalle kiittämys, olivat sentään erilaisia. =)

6. Sir Hector

Tykkäykset:
    0
    Ettekä ole lähettänyt mitään Tolppa-viestejä Soneralle tuon maanantain viestin jälkeen? Omituista, minä en ole saanut ainuttakaan multimediaviestiä sitten maanantain... Kytkenpä sitten uudestaan tuon koko roskan.

7. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei ole tarvinnut lähettää viestejä Soneralle.

8. Sir Hector

Tykkäykset:
    0
    Eipä ole minunkaan tarvinnut... :) Selasin tuossa vanhoja tekstiviestejä ja silmääni osui Soneran viesti torstailta: "Olet saanut uuden multimediaviestin numerosta 15400..." Olin vahingossa jättänyt MMSBuddyn asetukset päälle, eikä niillä voi tietenkään vastaanottaa MMS-viestejä. Käväisin aamulla sitten tuon viestin osoitteessa ja siellähän se Tolppa-viestikin oli. Turha kuin mikä, mutta löytyipäs sentään.

Noita Soneran tekstiviestejä tipahtelee Kanavan kautta hieman liiankin usein ja useimmat ovat jotain aivan humpuukia. Niinpä kiireessä tämä multimediaviesti-ilmoituskin oli jäänyt huomioimatta, enkä sitten enää muistanut koko asiaa. Nyt on kuitenkin Tolppa taas kunnossa.

Jaa tämä viestiketju