1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Soneran puheaikatarjousta VOI hyödyntää duo-liittymästä

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja luca, 16/12/02.

1. luca

Tykkäykset:
    0
    Aiemmin spekuoitu asia, en uskonut joten soitin soneran asiakaspalveluun, ilmaista kun se on:

(K= minä, AP=asiakaspalevlu)

K: "Minulla on Privat-Duo liittymä, joku väitti minulle kivenkovaa että saan puheaikatarjouksen jos vaihdan sen Classic duo liittymäksi?"

AP: "Kyllä näin on"

K: "Entä jos haluan pitää Privat-duo liittymäni, voinko ottaa Classic duo liittymän vain hetkeksi jotta saan puheaikatarjouksen, ja sen jälkeen vaihtaa takaisin Privat-duo liittymään?"

AP: "Noo....kyyyllä se periaatteessa on mahdollista. Liittymänvaihtohan sitten maksaa 8 eur (+ senttejä...) per kerta."

K: "Eikö tuo liittymän vaihto onnistu internetistä?"

AP: "Kyllä, siellä se on puoleen hintaan"

K: "Kiitos hei"

2. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Näinhän se on. Tääläkin monta kertaa todettu ja hyväksi havaittu kikka.
    Harmi vain että menivät muuttamaan nykyisen kamppiksen ehtoja niin että se on jatkettu: Ei saa kun yhdet edut nyt joulukuussa.

3. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Juuh. Mulle kyllä riittää hyvin 120e puheaikaa :)

4. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Eli kuinka pitkän aikaa sen liittymän tarvitsee olla esim. se privat duo riittääkö että nyt muuttaa liittymätyyppiä ja sitten minuutin päästä muuttaa takaisin.

5. Otus

Tykkäykset:
    0
    K niinkuin minä? :)

Laittaisivat puhelut halvemmiksi, eikä mitään puheaikatarjouksia. Pitkäaikaisia asiakkaita karkotetaan ja hankitaan vaan lyhytaikaisia liittymäkikkailijoita. Onhan tuosta ollut täällä ennenkin, mutta pakko oli vuodattaa...

6. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tämähän nimenomaan hyödyttää pitkäaikaisia asiakkaita. Esimerkiksi kun minä olen pian kirnunnut Soneran liittymääni puheaikaa kahdeksi vuodeksi eteenpäin, niin tulen myös melkoisen varmasti pysymään Soneran asiakkaana ainakin sen ajan - maksamaan kuukausimaksuja ja ainakin toisinaan käyttämään myös liittymää enemmän kuin sen 10e/kk.

7. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Paitsi niitä, jotka vaikuttavat enimmäkseen DUO-alueen ulkopuolella, ei ihan vähällä kannata vaihtaa Classic DUO-> Privat DUO.

Ainoa kikkailu, mitä itse tein oli maksaa etukäteen niitä latauslipukkeita(3x 50.50e), no tulipahan tehtyä siinä sivussa myös vähän verosuunnittelua;)

8. dzeidzei

Tykkäykset:
    0
    No niinkun tossa oli sanottu vaihtaa sit takasin Privatista Classiciin niin saa ne puheajat kuitenkin..

9. tkorpela

Tykkäykset:
    0
    Joo mutta uudet puheajat saadakseen joutuu "kituuttamaan" Privat Duolla kunnes nykyinen kampanja loppuu ja toivoa että uusi alkaa. Silloin ei kylläkään enää ole nykyiset edut luultavasti voimassa. Siis yhden kampanjan aikana ei saa puheaikaa kuin yhdestä duo-vaihdosta.

Jaa tämä viestiketju