1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Soneran parantunut aspa

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja ttoinen, 14/8/03.

  1. ttoinen

    Liittynyt:
    9/9/02
    Viestit:
    16
    Tykkäykset:
    0
    Pakko postata kun muutti käsityksiä.
    Piiiitkästä aikaa soittelin Soneran Aspaan, ajatuksena sulkea kadonnut simmi/liittymä, ja vaihtaa sitten toiseen operaattoriin.

    Oli ajat muuttuneet sitten viime soitosta (useampi vuosi). Nyt suljin puhelun liittymä väliaikaisesti suljettuna, uusi simmi postissa ja liittymän sulun poisto ilmaiseksi luvattuna. Hintaan 0e. Olivat kuulemma "neuvottelu kysymyksiä". Tämä sama muutama vuosi sitten olisi varppina maksanut yli 100 silloista yksikköä. Ja jonossa oltaisiin oltu kymmeniä minuutteja..

    Noh, saivatpahan ainakin yhden asiakkaan jäämään.

    --

    Ps. Yritin myös DNA:lle, vartti jonossa kunnes puhelu katkesi. Soneralle sisään saman tien..
     
  2. liekki

    Liittynyt:
    31/7/03
    Viestit:
    517
    Tykkäykset:
    0
    Kiva että olet tyytyväinen, mutta mielestäni operaattoreilla pitäisi olla apteekin hinnat. Ei kauhean mukavaa jos maksut yksityishenkilöille määräytyvät neuvottelutaitojen mukaan. Tulee helposti tilanne: miks toi sai? mut mä en?
     
  3. nalle Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    29/7/03
    Viestit:
    1404
    Tykkäykset:
    0
    Soittelin puk-koodia juuri Soneralta. 12 minuuttia odoteltiin jonossa, eivät taida tykätä meikäläisestä tai jotain... :) Ei kuitenkaan vielä ollenkaan paha odotusaika...

    Dna:n aspaa ei nyt jaksa enää edes kommentoida...
     
  4. Jussi

    Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    12224
    Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Eli "epäoikeudenmukaisia" laskutuksia ei voisi korjata harkinnan mukaisesti? Erikoinen mielipide näin asiakkaan näkökulmasta... 8-|

    Tuskin tuossa neuvottelutaidoista on kyse vaan siitä, että korjataan tapauskohtaisesti laskua.
     
  5. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    20/6/02
    Viestit:
    4932
    Tykkäykset:
    19
    Näin myyjän näkökannalta katsoen voi ymmärtää sen suurimman syyn tähän "erikoiskohteluun" olevan lainauksessa olevassa lauseessa... ;)
     
  6. liekki

    Liittynyt:
    31/7/03
    Viestit:
    517
    Tykkäykset:
    0
    Kyllä minua ottaisi kaaliin jos hävittäisin sim-korttini ja minun tapausta harkittaessa päädyttäisiin siihen että maksu peritään. Varsinkin nyt kun tiedän että joku on päässyt siitä luistamaan =) Se on ilmeisesti sitä kateutta tai jotain...
     
  7. --- Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    1690
    Tykkäykset:
    1
    Soneran intternet-asiakaspalvelusta (sama numero) ei kyllä ole tasan yhtään mihinkään prkl.
     
  8. ttoinen

    Liittynyt:
    9/9/02
    Viestit:
    16
    Tykkäykset:
    0
    Jeeps niin kait on. Hyvä maku jäi silti.
    Saapa nähdä mihin kaikkeen tämä liittymäkilpailu vielä menee ennen joulua.
     

Jaa tämä viestiketju