1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Soneran laskutuskaudesta?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja SV-3310, 13/5/04.

  1. SV-3310 Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    3/7/03
    Viestit:
    2316
    Tykkäykset:
    19
    Soneran laskun katkopäivän näkee sonera.net:ssä sekä saldotiedoista että verkkolaskusta. Tänne asti päivä on ollut sama molemmissa mutta nyt huomasin saldon mukaan kauden loppuvan aiemmin kuin verkkolaskun. Soitin Soneralle ja ero näkyi heilläkin mutta syy jäi epäselväksi. Miten muilla asiakkailla, samat vai eri päivät? Itse tarkastutin asian eri laskutusryhmään kuuluvalla henkilöllä ja hänellä päivät ovat samat. Ei ole iso asia mutta näissä asioissa odottaisi 100% tarkkuutta.
     
  2. Juzt Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    3135
    Tykkäykset:
    133
    Siis tarkotatko tuota laskutusaikataulua verkkolaskun puolelta? En mistään muualta laskutuskautta tuolta löytänyt (meneillään olevan kauden laskua ei luonnollisesti missään ole. Ainakin laskutusaikataulun ja saldokyselyn päivämäärät olivat minulla samoja, ja edellisen laskun viimeinen päivä oli tasan päivää ennen nykyisen laskutuskauden alkua (sekä saldokyselyssä että laskutusaikataulussa)
     
  3. tonttu

    tonttu Supermoderaattori

    Liittynyt:
    2/4/04
    Viestit:
    15143
    Tykkäykset:
    3468
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Mulla on muistaakseni ollut siinä sen kauden viimeisen tapahtuman päivä, eli jos laskutettavaa syntyy 15.5, ja sen jälkeen ei ole laskutettavia tapahtumia katkopäivään mennessä, ja katkopäivä on 20.5, siinä on päiväyksenä tuo 15.5.
     
  4. Kotkis Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    14/7/02
    Viestit:
    11124
    Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Jos soneran verkkolaskussa on "katkopäiväksi" merkattu 1.10., ovatko 1.10. soitetut puhelut ensimmäisiä uuden laskun puheluita vai menevätkö ne vielä vanhalle laskulle?
     
  5. sorsa

    Liittynyt:
    7/2/03
    Viestit:
    430
    Tykkäykset:
    0
    Aivan 100% varma en ole, koska laskuni on yhteislaskutuksessa, josta johtuen katkopivät eivät ole kohdallani oikeat. Mutta, jos sinulla matkapuhelinlasku tulee erillisenä, niin näyttäisi siltä, että "katkopäivän" laskutus kuuluu edelliseen laskutuskauteen ja uusi laskutuskausi alkaa seuraavana päivänä klo 0.00 eli 1.10 puhelut kuuluvat vanhaan laskuun. Laskutuskauden katkeaminen on muuten ilmoitettu ymmärrettävämmin Saldokysely sivulla ja tämä pitää yhteislaskun kanssakin paikkansa. Täällä on suoraan ilmoitettu nykyinen laskustuskausi esimerkiksi Laskutuskausi: 25.9.2005-22.10.2005.
     
  6. Kotkis Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    14/7/02
    Viestit:
    11124
    Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Joo niinpä näkyy olevan tuolla tieto yksiselitteisemmässä muodossa, kiitokset avusta.
    Ja näköjään on tuo saldo tosiaan nollautunutkin heti vuorokauden vaihtumisen jälkeen, joten eiköhän tosiaan se edellinen vuorokausi mennyt vielä vanhaan laskuun.
     
  7. Gazoobill

    Gazoobill

    Liittynyt:
    25/5/05
    Viestit:
    89
    Tykkäykset:
    0
    Soneran asiakaspalvelu on todella ala arvoista! En tajua mistä ne palkkaa ne ihmiset töihin sinne? Ei niillä ainakaan pahemmin koulutusta tai sit tietoa ole asioista.. Itse joutunu täs taas hiljan tekeen reklamaation asiakaspalvelun touhusta mut en tyytyväinen tulokseen.. Ei osata infota asioista.. Ainoa mistä jotain hyvää voi sanoa ni menee teknisen asiakaspalvelun puolelle.. Vakavasti mietin liittymän vaihtoa
     
  8. Masteri Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    2/8/03
    Viestit:
    4574
    Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Jos laskusta jotain kysyttävää, kannattaa suoraan soittaa laskutukseen 0800 170770 (ma-pe 8-18)
     

Jaa tämä viestiketju