1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Soneran laajakaista

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja karmenk, 16/7/07.

1. karmenk

Tykkäykset:
    0
    Olen irtisanonut laajakaistaliittymäni kesäkuun lopussa. Olen laittanut irtisanomislappuun viimeiseksi käyttöpäiväksi 28.07.07. 13.07 00:01 lähtien olin ilman laajakaista. 13.07 päätin soittaa tekniseen asiakaspalveluun. Jonotin ensiksi yli tunnin ja sitten selvisi, että oli tapahtunut virhe ja liittymäni oli jo poistettu käytöstä. Minulla olisi pitänyt tehdä aamulla vielä töitä mutta en pystynyt kun ei ollut laajakaista käytössä. Luvattiin, että perjantaina saan internetin uudestaan käyttöön. Illalla ei ollut vieläkään nettiä ja soittelin uudestaan 20 maissa Soneraan. Olin jonottanut jo 47 minuuttia ja sitten automaattivastaajasta tuli viesti, että palveluaika loppunut täältä päivältä. Lauantaina soittelin uudestaan ja asiakaspalvelusta sanottiin, että laajakaistan palauttamisen kanssa oli tapahtunut virhe. Olin koko viikonlopun ilman nettiä. Vasta tänään, elikkä 16.07 10 maissa sain laajakaistan takaisiin. Minkälaiseen hyvitykseen minulla on oikeutta kun se oli kokonaan Soneran virhe, että niin pääsi tapahtumaan.

2. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Kiitos Sonera ADSL-laskustasi. Teen reklamation kirjallisena. Puhelimessa luvattiin selvästi 8 megan linjat 23,9 euron hintaan 3kk jonka jälkeen voin päättää laskenko nopeudet megaseksi. Laskussa komeilee 5 päivältä 512/512 käyttöä ja 1/512 25 päivää yhteensä 28,07 euroa. Ihmettelinkin, kuinka kauan menee nopeuden nostossa ja eikö pelaa kunnolla.

3. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Tilasinkin juuri Soneran laajakaistan kun eräs suuri vuokranantaja tarjoaa aika huomattavalla alennuksella heidän yhteyksiään, 2 megainen megan hinnalla ja 8 meganen kakkosen hinnalla - suurinpiirtein.
    No toivotaan että aukeaa kuten pyydetty ensi kuussa, ainakin lupailtiin että max 3vko jono tällä hetkellä.

4. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Eli kyseessä on VVO. Mihin päin suomea on 3 viikkoa luvattu?

5. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Tampereelle, kyselin VVOn aspasta sillä meiningillä että meneekö 6 vai 8 viikkoa ja kaveri sanoi että 3 vko päähän tällähetkellä saavat asennusaikoja.

6. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Ilmoittelepa kun olet kaistan saanut käyttöön. Itse veikkaisin 6 viikkoa. Kaikille VVO asukkaille tiedoksi, että täältä http://www.vvo.fi/asukkaalle/laajakaista/ saa lisätietoa sekä tilattua yhteyden käyttöön.

7. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Toki. Paperit lähetetty viikko sitten, eilen tuli Soneralta SMS jossa todetaan että tilaus etenee ja ilmoittavat kun tietävät asennuspäivän. Toki tilasin kaistan vasta alkamaan 13.8 eli en voi sanoa olisiko 3 viikossa sen saanut :p

Kumma juttu muuten että esim Sato tai YH eivät tarjoa vastaavia palveluita kuin VVO, halvempaa sähköä, laajakaistan ja muitakin etuja - onhan noilla kahdella kuitenkin huomattavat määrät vuokra-asuntoja myös ja ihan samanhintaisia.

8. Panda Vieras

VVO:n kämpät on muihin vuokranantajiin verrattuna niin neuvostotasoisia että jollain on asukkaat houkuteltava?

9. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    YIT asuntoihin saa myös edulliset Laajakaistat Soneralta. Extra 100 megainen toimii uusimmissa kohteissa, kateeksi käy omakotiasujan kannalta katsottuna.

10. apache

apache Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    507
    miksi tämä ketju on av-osastolla?

11. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3468
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    No meille ainakin Sato ja Sonera pommittivat pitkän aikaa omaa laajakaistayhteistyötarjoustaan kiinteistöliittymällä.

12. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Seison korjattuna :) Nettisivut eivät kertoneet noista muiden vuokranantajien systeemeistä niin en tiennyt koko asiasta.
    Masteri, ei kai vaadi YH asuntoa aina tuo extrakaan, ainakin edellisessä kämpässä olisi saanut Extran edullisesti muutenkin vaikka ihan yksityisomisteinen oli..

Panda, Niin enpä tiedä - ainakin TRE:llä valikoima imo ihan hyvä, asunnot uudempia kuin esim Satolla ja halvempia kuin YH:lla.

13. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Ei vaadi. Liittyminenkin tapahtuu "töpseli seinään" periaatteella. Vaatii verkkopankkitunnukset ja parin tunnin päästä Extranopee liittymä on käyttövalmis :)

14. Panda Vieras

Ihan vitsinä :)

Jaa tämä viestiketju