1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Soneran Aspa

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Anonymous, 30/5/03.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Vastapainoksi monille Dnan Aspan haukuille, tuon oman kokemukseni Soneran Aspasta. Soitin sen Aspaan sanoakseni irti nettiliittymäni, jonottaa sai lähes puoli tuntia. Niin että kyllä sitä osataan Sonerassakin. Okei, tämä ei ole matkapuhelinasiaa mutta liittyy kuitenkin tuohon Aspaan jonottamiseen sinällään. No, onneksi ei enää tarvitse katsella moista tumpulointia, Soneran liittymä on irtisanottu ja Elisa tulee tilalle.

2. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Soitin viimeksi n. 1kk sitten Soneran aspaan kun kävin vaihtamas SIM-kortin uudempaan ja tietenkään en muistanu sitä vakio PIN-koodia niin soittelin sinne PUK-koodin perään. Pääsin automaatin jälkeen jonottamaan, varauduin johkin 5-10min jonotukseen mutta eipäs menny kun noin puoli minuuttia ja sitten pääsin hoitamaan ongelmaani. Kyllä ainakin Soneran aspa on aina toiminu nopeasti kun oon itse sinne soitellu joten en voi sitä moittia. Soitit sinne varmaankin ruuhka-aikaan tai jotain.

Muutenkin on Sonera aina toiminut liittymänä. Isoveljellä on ollu enemmän ongelmia Radiolinjan kans täs vuoden aikana kun mulla on ollu Telen/Soneran kans 6vuoden aikana.

3. tuutinen

Tykkäykset:
    0
    Soneran aspa on yleensä ollut kiitettävän nopea, mutta nyt täytyy jo alkaa antamaan vähän miinusta tuolle puolelle. Olen nimittäin viimeisen viikon aikana kuullut jo useampaan otteeseen, että palvelu on hidastunut. Johtuisikohan tämä siitä 'yksi Sonera' -ajatuksesta, eli esimerkiksi gsm ja laajakaista-asiat hoituvat saman numeron kautta... Tuo oli nimittäin hyvä idea, mutta jos se alkaa asiakaspalvelun tasoa syömään, niin väärään suuntaan ollaan menossa.

4. tuutinen

Tykkäykset:
    0
    Nyt kyllä hitsasi tuutisellakin jo käpy kiinni. =) 35min jonotus kauppiasnumeroon! Paitsi että eivät vastanneet vielä silloinkaan vaan asiakas irtisanoi koko liittymänsä kun ei jaksanut enää odottaa. =D

5. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Omien kokemuksien mukaan nettiaspa on paaaaljon hitaampi kuin matkapuhelinaspa Soneralla. Nettiaspaan olen itsekkin joskus jonottanut puolisen tuntia (tosin sillon oli jotain yleistä häikkää koko alueella, joten en ollut varmaan "ihan ainoa".
    Matkapuhelinasioissa soittelin juuri tänään ja koko puhelu kesti 4min 30s puhelurekisterin mukaan, jonotusta oli sitten muutama minuutti. Parhaillaan on mennyt suoraan öäpi ilman hissimusiikkeja, että henkilökohtaisesti ei kyllä matkapuhelinpuolesta ole valittamista, tuonne nettiin ei ole soiteltu kuin pari kertaa, että niiden pohjalta paha sanoa.

Jaa tämä viestiketju