1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Soneran asiakaspalvelu on nopeaa!

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja lirva, 11/5/04.

1. lirva

Tykkäykset:
    0
    Täytyy antaa kymmenen pistettä ja papukaijamerkki soneran asiakaspalvelulle. Pari kertaa olen tällä viikolla sinne soittanut ja heti olen päässyt juttelemaan jollekkin ei ole tarvinnut jonottaa kertaakaan. Aika ihmeellistä tämä on, kun yleensä jos aina varautunut eväiden kanssa siihen että puolituntia jonotetaan.

2. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Murphyn laki? Esim. tänään kävin tilaamassa HF:n z600, myyjä tilasi kaksi kpl ja maahantuojan mukaan ne kerkeää perille huomiseksi.
    1. Jos menen huomenna kauppaan niin ne tulevat vasta perjantaina.
    2. Jos menen vasta perjantaina kauppaan niin ne tulevat huomenna ja on myyty pois.

Vaihtoehdoksi jää siis käydä joka päivä siellä ;)

Samoin toimii asiakaspalvelu. Jos sinulla on jotain ei-niin tärkeätä asiaa / olet varannut paljon aikaa niin ne vastaa heti. Taas jos soitat esim. ruokatunnilla laskusta joka erääntyy saman päivänä niin ei varmaan vastaa ruokatunnin aikana ;)

Anyhow, joulun liittymäsiirrot on purettu joten ei niissä enään pitäisi olla hirveitä jonoja. Soneraa vielä auttaa se että ACN-liittymäsiirto buumi on laantunut.

3. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Soittavat varmasti ruokatunnilla kaikki yhtäaikaa niin tulee piikki jonoaikoihin?
    Nyt kun tulee nuo uudet liittymät myyntiin, saattaa esiintyä taas ruuhkaa...

4. bestis

Tykkäykset:
    0
    Eilen piti soittaa soneran aspaan klo 21:47 kesti 17min ennen kuin vastattiin.

5. lirva

Tykkäykset:
    0
    Ehkä kaikki soittaa illalla kun luulee että päivällä on ruuhkaa liikaa, vaikka kukaan ei soitakkaan päivällä. =)

6. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Itse soitin eilen klo 16.40 soneraan jonotus kesti noin 4 minuuttia, eli suht nopeasti pääsi läpi. Näkyy olevan hyvin paljon kiinni siitä mihin rakoon osuu. Ja toi että kaikki soittaa illalla koska päivällä on ruuhkaa ajattelulla voi olla osittain totta, mutta luulisin että aspassa on varmaan hieman vähemmän väkeä silloin töissä kuin mitä päiväsaikaan.

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Soneralla on Suomen nopein asiakaspalvelu,vaikka itse Elisan asiakas olenkin. Saisivat hinnat Kolumbuksen/Saunalahden tasolle,niin voisi vaikka harkita siirtymistä:)

8. rasanttu

rasanttu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    12
    Ei nuo Soneran vastausajatkaan kovin ruusuiset ole kun kotisivuilta katsoo ;)

9. jontteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Matkapuhelin puolella saa vastauksen nopeastikin , ....................... mutta annas kun Adsl:ssä on häikkää on 30 min jonotus edessä.Sielläkin jos on liittymää tilaamassa vastataan heti mutta vikatilanne tietää jonotusta.

10. augusti

Tykkäykset:
    0
    Loistavaa yhteensattumaa. Itse yritin tammikuulla selvittää asiakkaani laskuasiaa ja kolme päivää siinä meni ennenkuin tärppäsi. Asiaan ei juurikaan tullut korjausta, mutta tulipahan tietooni, että se mikä laskuun on kirjoitettu on jumalan sanaa ja siihen ei voi muutosta tehdä. Korkeintaan saa kaksi viikkoa maksuaikaa jos niinkun rahasta ahistaa.

11. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Heh! Aikookohan joku uskoa tämän?

12. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    No augustihan heittää nyt paskaa ilmaan joka operaattorista, paitsi siitä mikä sillä itsellään on Nokia 3210ssa.

No ACN panee paremmaksi ja kolme viikkoa kestää aspaan pääsy.

13. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kummallista toimintaa, jopa rikosilmoituksen paikka. Miten Sonera kertoo sinulle jonkun toisen ihmisen tietoja?

Ja jos kyseessä oli ACN liitymän laskutuksesta, niin eikös acn laskutus/aspa hoida ko. asiaa? Ja vaikka edustajat joutuisi omaan pikkiin nyt hoitaa acn laskutusvirheet, niin tuskin normaaliin asiakaspalveluun soitat - kait vm-operaattoreilla on joku oma asiakaspalvelu. Esim. adsl asiakaspalvelu on eri numerossa, ja sinne kyllä saa jonottaa - ihan kuten yritysaspaankin joutuu jonottamaan.

14. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Hinnat on jo laskenut ja laskee lisää 17.5. alkaen, juttua toisessa ketjussa.

15. augusti

Tykkäykset:
    0
    Niin on, kummallista, että laskutetaan vielä helmikuulta kuukausimaksuja joulukuussa suljetusta liittymästä, että mietipä sitä. Eipä ole Panua joka panisi asioihin vauhtia. En tietenkään kuluttanut koko päivää jonottaen aspaan vaan kolmena päivänä muutamia kymmeniä minuutteja ja vasta viimeisenä pääsin läpi tosin puoli tuntia siinä vierähti. Jos et usko niin koeta itse kyllä sillä ilmainen sävelradio soi.

Onko sinusta muutaman euron summa sellainen, että kannatta rikosilmoitusta ruveta värkkäämään. Jollekin eläkeläiselle on sekin summa aika kova, mutta mieluummin maksan itse paapalle ko. summan.

Sama virsi täälläkin aina soi, sainoi mitä sanoi, on joku suuri ja pyhä jolla kaikki pelaa kun ajatus ja sanoa ei saa mitään poikkipuoloista muuten hyppää koko lauma silmille.

16. augusti

Tykkäykset:
    0
    HEI eihän ACN ole toiminutkaan vielä 42 viikkoa ja jos kolme viikkoa kestää aspaan pääsy niin 14 kertaa vie aikaa 42 viikkoa. Kukahan se on joka noita ACN:n lukemia liioittelee.

Täytyi oikein aukaista kännykän takakansi, kun alkoi epäilyttää, että minua on puhelinkaupoissa petetty kun sinä sen niin tarkasti tiesit. Ja yllätys yllätys sielläpä olikin että Nokia 6610 ja voi kuinka murheeni haihtuivat. Operaattorina ei siellä muita tule toistaiseksi olemaan muita kun ACN.

17. SilentPoet

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Corby Pro & Elisa
    Kas, tuo viimeinen boldattu lienee acn-edustajien kannustushuuto vai kuinka?

Varmaankin myös muistit selvittää tälle ko. vanhalle herralle, mitkä ovat todelliset kustannukset jos vertaa esim. Sonera Onea ja ACN MF:ää vai kuinka?

Niin ja viimeiseksi, kuinka kauan on jonotusaika acn:n aspaan? Joku puhui kerran alle minuutista, mutta miten todellisuudessa?

18. lirva

Tykkäykset:
    0
    Nopeus on hyvää luokkaa mutta laatu on myös, niillä taitaa joku valmis spiikki olla kun aina kaikki on höpissy vähän samalla tavalla, palvelu pelaa.

19. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Saitko HF:n tänään?;)

20. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    True. Tuntuu että vähän yritetään rahastaa vielä viimeiset, lähetetään lasku jossa on pari euroa ekstraa ja varmaan suurin osa maksaa ne mukisematta.

Minusta on väärin että muut pääsevät toisten ihmisten asioita selvittämään ja korjailemaan. Esim. itse en olisi kovinkaan iloinen jos saisin kuulla että joku mun kavereista on vaihtanut mun liittymätyyppiä minulle.

Yllätys yllätys: en :(

Jaa tämä viestiketju