1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Soneralla "älä lähde"-kampanja

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja vonkaus, 13/9/03.

1. vonkaus

Tykkäykset:
    1
    Mielikuvamainontahan on Soneran markkinoinnissa olut aina tärkeintä, ei itse tuote/palvelut. Nyt Telia-Sonera Oyj (ihan hirveä yrityksen nimi) itkee, kun asiakasvirta on kääntynyt poispäin. Tarvii ihan TV:ssä rukoilla, että "älä mee..."

Alentais hintoja, niin voisin pysyäkin. Mulle kun operaattorit ei ole mitään sydänystäviä, joiden kanssa on tunteet pelissä. Raha ratkaisee.

2. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Etkös huomaa ollenkaan mainoksen ironiaa? ;)

3. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Sonera on ja pysyy niin kauan kun palvelut on 10++ tasoa :)

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    10++ ?? Häh??? Suksikaa suolle Surinanne kanssa. Aika kuvottavaa. :(

5. referee

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 6, z1compact
    Olen täysin samaa mieltä :)

6. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mainoksen näin joskus päivällä telkkarissa siis sen missä ostetaan uusi auto, mutta rekisterikilpi pysyy samana ja arvasin että mainos liittyy jotenkin Soneraan. Mainoksen jälkeen kyllä hieman huvitti, kun tuli sellanen kuva että Soneran täytyy pyytää asiakkaitaan jäämään :)

En nähnyt kuin puolet mainoksen lopusta, mutta ihme mainos oli.

7. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Kerropa parempi?

8. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    ?

Jos Soneralla on hyvät palvelut ja ne toimii niin mikäs siinä. Tälle vuotta oli yks pieni häikkä GPRS:n kans. Sitten saakin mennä vuosia taaksepäin että tulis jotain valittamista. Kyllä hyvästä kehtaa maksaa. Sitten jos taso laskee niin voi harkita operaattorin vaihtoa.

9. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Eli käyt kokeilemassa muuta, huomaat kuinka hyvä Sonera on ja palaat vanhaan HYVÄÄN takaisin! Niinhän mainoksessakin sanotaan. Ja pitää muuten paikkaansa :)

10. Miisuli

Tykkäykset:
    0
    Hyvä mainos =)

11. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    En viitti mainita erästä kun kuiteskin tulee Sonera-per..nuolijoilta paskaa niskaan mut sanotaan nyt toinen: Radiolinja, ihan ehdottomasti päihittää Soneran mennen tullen. Laatu, hinnat, kuuluvuus, laskutus ym. Sonera on vaan eräiden p:n jatke kuten Bmw oli jupeille aikoinaan, Surinalla ja BMW:llä on tosin se ero että BMW:n laatu ON hyvä. Eikä tää ole kademielessä sanottu, en oo sitten niin vähääkään kateellinen, mua vaan lähinnä ärsyttää Sonera-tyyppien ylimielinen asenne muita kohtaan. Vähän niinku katotaan nenänvartta pitkin että "mikäs tollo sä oot kun sulla ei suurta ja mahtavaa stalinilaista Soneraa ole?". Mä en Soneraa ottais vaikka maksettais paljonkin.

12. lassej

Tykkäykset:
    0
    Itse vaihdoin juuri Sonerasta Dna:han enkä näe mitään syytä vaihtaa takaisin.

Tuo telkkarimainos sen sijaan oli hauskin _pitkään_ aikaan näkemäni kännykkäaiheinen mainos - Aivan toista maata kuin Soneran vanhat säälittävät "Soneran asiakkaille kuuluu hyvää" ja Radiolinjan VIP-kampanjat :-D

13. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Heh heh, huh huh.. johan oli tekstiä! :D Johtuneeko väsymyksestä mutta pisti kyllä väkisinkin naurattamaan... heh.

Ja itse asiaan: kyllähän Sonera saa mua lahjoa, en pistä vastaan! ;D

14. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    F-1, säpäs kummallisia ihmisiä oot tavannu kun oot tuollaisen käsityksen saanu.

Radiolinja on myös erittäin hyvä, mutta ei oo vielä ollu yhtä ongelmaton kun Sönerä (isoveljellä kun on kerta Radiolinja)

Niin ja itse mainokseen niin se on kyllä aika hyvä :)

15. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Heh, katkeran miehen katkeraa tekstiä. Itse kyllästyin dna:ssa nimenomaan laaduttomuuteen ja hankkiuduin siitä eroon. Soneraa käyttelen tällä hetkellä ja olen siihen ihan tyytyväinen, en kuitenkaan sentään ole tatuoimassa logoa olkapäähän kuten jotkut. Ja ei, en ole juppi, perseennuolija, en tarvitse jatkeita ja pyrin olemaan mahdollisimman vähän ylimielinenkin... Kyllä kilpailijoita pitää aina kunnioittaa, jos Sonera olisi niin huono kun väität niin ei suurin osa suomalaisista soittelisi Soneralla.

Ihan hyvä mainos, parempiakin on toki kuitenkin ollut.

16. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    RL on kyllä ainakin mun tarpeisiin parhaiten räätälöity. Täytyy kyllä tunnustaa, ettei kuuluvuus oo aina ihan parasta, mutta se saattaa kyllä johtua 5100:stakin, josta oon kuullu muiltakin, että kuuluvuus ei oo paras mahdollinen.

17. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Täytyy kyllä sanoa, että mielestäni aika pohjanoteeraus Soneralta. Mainoksessa selvästi epäsuorasti mollataan muita kilpailijoita huonommiksi. Tämä on jo vähän paksua kun perusteita omasta paremmuudesta ei esitetä millään tavalla.

Mainos itsessään oli sarkastisen hauska, mutta epäilen menevän aika monelta hienouksineen yli hilseen. Vähän kuin helmiä sioille.

18. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kuinkahan moni on katsonut vain mainoksen alun ja soittanut katsastus asemalle. tms. paikkaan ja kysynyt rekisterin siirtämistä?:)

19. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    En ole katkera enkä kateellinen, korkeintaan vi****ntunut siihen että meitä ei-Soneran asiakkaita aina pistetään halvalla ja haukutaan. Samoin se harrasteena toisten operaattoreiden mollaaminen sais jäädä pois, ok jos joku on tyytymätön niin silloin toki on hyvä esittää negatiiviset puolet, asiallisesti. Kuten: minä en ole ikinä ollut tyytyväinen Soneran toimintaan, hinnoittelu, kuuluvuus ym. asioiden vuoksi, lisäksi Sonera on itse aiheuttanut itselleen hallaa erinäisillä toimillaan, siksi Sonera on nykyisin mulle punainen vaate. Siis tässä perustelin ihan asiallisesti, enkös vaan?

Ja vielä yksi perustelu: en halua olla sitä harmaata massaa joka kuuluu enemmistöön joka käyttää Surinaa. Haluan olla oman tieni kulkija, siksi mulla on näitä pienempien liittymiä ja ihan hyvin kuulkaas on nää pienet toimineet, ei ongelmia laskujen eikä muunkaan kanssa, Aspaan olen päässyt kun on asiaa ollut, ei ole tarvinnut tapella kuuluvuuksien kanssa (ei enää edes Teliassa kun sen sain pelittään 2G:n verkossa), tosin Sauniksen kentät häviää aina välillä kun Soneran verkko ei toimi kunnolla täällä. Mitään turhia biisintunnistus ym. tilpehööripalveluita en ole koskaan tarvinnut, en käytä edes MMS:ää, mulle puhelin on puhumista ja tekstailua varten, jos kuvia haluan lähettää niin sähköpostikin mulla on.

20. Smith

Tykkäykset:
    0
    Sonera on Paras! Muut on likasia!

Jaa tämä viestiketju