1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

sonera

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja eppu, 23/5/03.

1. eppu

Tykkäykset:
    0
    maksaako sonera mobileplazan sivuilla oleminen mitään ja jos maksaa, niin paljon????????++

2. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Häh?

Se vähän riippuu, jos olet GPRS-vempeleillä liikkeellä ei samalla sivulla kököttely maksa mitään. Jos liikut sivulla ts. data liikkuu sinun ja tietoverkon välillä, niin siitä juoksee datasiirtomaksu oman operaattorisi hinnoittelun mukaisesti.

Jos olet normaali GSM-data-välineillä liikkeellä, niin minuttimaksu pyörii koko ajan kun olet yhteydessä tietoverkkoon.

Jos sinulla on modeemiyhteys niin minuuttimaksu raksuttaa tuostakin ellei sinulla ole jotain erilaista ratkaisua palveluntarjoajaltasi.

Jos sinulla on laajakaista-yhteys niin hinta on sama, vaikka pitäisit mobileplazaa koko kuukauden auki.

3. eppu

Tykkäykset:
    0
    niin siis mä tarkotin tota nillä omilla sivuilla olemista...

4. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Pelkästään se, että olet siellä sivuilla ei maksa. Mutta jos käytät palveluja, niin osa niistä maksaa. Yhteysaikasi ei ole myöskään ilmainen. Mutta itse sivuilla roikkuminen ei.

Mutta sitä minä en ymmärrä, että miksi siellä pitäisi puoli päivää roikkua?

Edit: Eikö tämä kuuluisi ennemmin tuonne operaattoripuolelle?

Jaa tämä viestiketju