1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

sonera zed spammaa tekstiviestein!

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja niskalaukaus, 6/2/03.

1. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minulle on nyt kuukauden ajan tullut joka päivä vähintään yksi viesti sonera zedistä "tilaa nyt jääpallotulokset kuukaudeksi kännykkääsi"-viestejä, jotka totta puhuen alkavat vituttaa ajan kanssa. On sillä puhelimella tärkeämpääkin tekemistä.

Näitä viestejä tulee parhaimmillaan 3kpl päivässä, että ei ole ihan mietoa tuo mainostus...

2. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Varmaan kannattaa ilmoittaa zedille ettet halua vastaanottaa suoramainontaa...?

3. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kysymys kuuluu: Miten?

4. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Kaskun mulle ei tuu mitään vaikka kaikkiin Soneran juttuihin oon rekisteröitynyt.
    Joskus tulee Kanavalta jne jotain juttua..ei muuta.

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Eikös Zed ole osa Soneraa, joten ei kun kurkku suorana kiljumaan asiakaspalvelun suuntaan.

6. Jussi

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Kuten aina, palveluntarjoajan nettisivut auttavat:

7. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Piilofittuilut pois, mulla oli soneraliittymän kanssa sama Zed-ongelma. Silloin en löytänyt asiaan ratkaisua tuolta. Ihan sillä heitin kysymysen ilmaan...

8. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    niinpä

9. Jussi

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Tarkoitus ei ollut piilofittuilla, vaan vastata kysymykseen selkeästi. Antaen kuitenkin ymmärtää, että ratkaisua vastaavanlaisiin onglemiin kannattaa yleensä lähteä etsimään palveluntarjoajan nettisivuilta. Siellä ne täytynee olla esillä, vaikka hieman piilossa olisivatkin. Tämäkin siis piilofittuilematta.

10. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Minua alkoi ottamaan päähän sama asia. Soitin Soneran asiakaspalveluun ja ilmoitin etten halua enää Kanavan (tai Zedin) mainosviestejä puhelimeeni. Homma hoitui hetkessä ystävällisen asiakaspalvelijan avulla eikä ärsyttäviä mainosviestejä ole enää tullut.

11. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minulle tuli joskus Zedin mainoksia kännykkään, vaikka en mielestäni ole koskaan liittymäsopimusta tehdessäni kertonut olevani halukas vastaanottamaan mainoksia.

Käsittääkseni Suomessa on kiellettyä lähettää tekstiviestimaininontaa ilman etukäteen pyydettyä lupaa, joten tarkistin asiakastietoni osoitteesta http://www.sonera.net (sieltä linkki Sivukartta -> Liittymän hallinta -> Käyttäjätiedot).

Huomasin, että minulle oli kaikki markkinointiluvat päällä. Ilmeisesti jossain vaiheessa sopimukseen on nämä kohdat lisätty ja oletuksena on, että on halukas vastaanottamaan mainontaa Soneralta ja kolmansilta osapuolita.

t. tero

12. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Vastaava homma täällä tulee aina välissä mainosviestejä ei kylläkään kuin ehkä kerran viikossa vaikka en mistään ole sopinut... pitääpä käydä kattoo tuolta jos siellä olisi apu....

13. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minulla on RL.

14. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jo on, sen vielä ymmärtäisi jos sinulla olisi Sonera että ne kyllä asiakkailleen mainostaa mutta mainostaa nyt Rällän liittymiin....

15. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei niitä tuu jos ei oo liittyny Zedin clubiin. Sen saa pois päältä jollain tekstiviestikomennolla "sulje clubi" tai jotain. Kyl noita mullekin tulee, mut ei se haittaa, deleteä vaan, ja välil on tullu ihan mukaviakin mainoksia, kuten jopen vitsikisa, jossa voitinkin.

16. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minua haittaa, koska kännykkä on henkilökohtainen yksityinen ja töiden viestintäväline, joten olen tottunut puheluiden ja viestien olevan jotain tärkeää tai muuten kiinnostavaa.

Jos keskeytän esmes illalliseni tai elokuvan katselun jonkun mainoksen tms. häiriön takia, ei paljon heru ymmärtänystä viestin lähettäjälle tai soittajalle.

Muutenkin mainonta on nykyisin niin heikosti kohdistettua, että vaikka millainen tarjous tulisikin, se ei noin 99%:n todennäköisyydellä kiinnosta minua tippaakaan.

t. tero

17. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No sulje sitten mainoshanat.

18. pahkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    iPhone5
    Ööh, onkos teitä muitakin, jotka keskeyttävät illallisen tai elokuvan katselun, koska kännyyn pukkaa tekstiviestiä?????
    *syvä huokaus* O tempora, O mores!

19. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mulle on kyllä kaikki mainosviestit tullut keskellä päivää?

20. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mullekin about välillä ma-la 8-18

Jaa tämä viestiketju