1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sonera tyrkyttää

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja aksu, 9/1/03.

1. aksu

Tykkäykset:
    0
    Nyt on Sonerakin alentunut samaan, mihin jotku muutkin operaattorit aikaisemmin, nimittäin puhelinmarkkinointiin.
    Vaimoni sai soiton tiistaina Soneralta, jossa kyseltiin halukkuuta vaihtaa Soneran-liittymään. Myyjä oli kysellyt puhelimen käyttötavoista, kavereiden liittymistä, käytössä olevista palveluista ja mikä on ollut merkittävin tekijä kun hällä on Radiolinja. No hän oli kertonut että Radiolinjan Aina-liittymä on ollut paras liittymä, kun kavereilla on kaikenlaisia liittymiä ja jatkanut, että ei hän nyt kyllä vaihda kun numerokin on ollut samana jo melkeen viisi vuotta. Myyjä oli itsekkin huomannut, että on varmaan turha mennä enää pitemmälle ja oli sanonut, että tuo on varmaan hyvä valinta sulle ja toivottanut hyvät päivän jatkot. Soitto oli muuten tullut Soneran vaihteen numerosta 020401. Jäi vaan vielä epäselväksi minkälainenhan ois ollu tarjous liittymänvaihtajalle??? Onko muut saanu vastaavia soittoja ja oisko jollain tietoa tarjouksesta?

2. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Mulle sieltä soitettiin pari-kolme viikkoa sitten. Ei ollut mitenkään hyökkäävä se kauppaaja, olisin päässyt varmaan ihan iisisti eroon heti alkuunsa, mutta vastailin sen kyselyihin kuitenkin. Kun perustelin (ihan vapaaehtoisesti) miksi aion pitää nykyisen liittymän, niin puhelu loppui ihan asiallisissa merkeissä. Ei se mua hirveästi häirinnyt, sitte olis voinut vähän kyrsiäkin jos olis esimerkiksi herättänyt tytön päiväunilta tms. (lehtimyyjien bravuuri...).

E: Muistelen että tarjous olis ollut se sama, joka sillä hetkellä oli liikkeissäkin, ehkä tarjoavat sitä vielä jollekin valikoidulle joukolle?

3. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Telialla tuollainen kamppanja nyt menossa. Jaa mistä tiedän? No minä olen se soittelija ;)

4. spiidi

Tykkäykset:
    0
    Minullekin tosiaan soittelivat ennen joulua... Mutta päätin tehdä Soneralaiset iloiseksi ja otin kaksi liittymää :D

5. Luuri

Tykkäykset:
    0
    Telialta soittelivat eilen mulle ja tarjosivat 150 euroa puheaikaa ja vuoden kuukausimaksut ilmaiseksi jos haluan palata uudestaan Telian asiakkaaksi. Irtisanoin edellisen liittymäni lokakuussa. Saisin kuulemma vielä vanhan numeronikin käyttöön.

6. dzeidzei

Tykkäykset:
    0
    Mulle soittivat Sonerasta viime viikolla kun olin joulukuussa ottanut liittymän. Kuulemma sen takia että halusivat toivottaa tervetulleeksi käyttämään Soneraa! Aspan täti otti sitten multa Plussa-kortin numeron ja lähetti käyntikortit. Alkoi kyselemään että onko nettiliittymää, kerroin että on ja ei Soneraa. No siitä täti innostui ja kysyi voivatko lähettää mulle tarjouksen. No sanoin että ok jos pystyvät halvemmalla tarjoamaan kuin mitä mulla nykyisin on (mitä kyllä epäilen).

7. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    "Henri ******** telialta terve, oot ollu meidän asikkaana loka/marraskuuhun saakka blaa blaa blaa... Noinko sanoi? ;) 150e, avausmaksun ja vuoden kk maksut maksut tosiaan saa. Mutta vain loka/marraskuussa liittymänsä irtisanoneet joille soitetaan.

Pistä yv:nä nimi joka soitti jos muistat niin menen aukomaan sille päätäni ;) (Ellei ole h:gin toimistosta)

8. Gaiza

Tykkäykset:
    0
    Työliittymään

Sain soneran liittymän myynti puhelun kilpailevan operaattorin kauppiasliittymään, outoa sikäli että esim. 118:sta tuo numero löytyy yrityksen nimellä?? Meni soittaja täti hiljasex kun kerroin asian oikeanlaidan.

9. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: Työliittymään

Kaverileni soitti (olin vieressä ja kuulin) firman liittymäänsä myös liittymäkaupustelija. Hän vastasi suoraan, ettäl liittymä on firman nimissä (yleensähän se näkyykin julkisissa tiedoissa). Tämän kuultuaan myyjä yritti kaupitella, että eikö voisi silti vaihtaa. Ja kun kertoi, että yrityksellä on satoja liittymiä eivätkä yksittäiset työntekijät päätä niistä, yritti sitten ehdotella josko tämä ottaisi oman liittymän.

Ei noille varmaan kauhean hyvää palkkaa makseta, kun ei tuon älykkäämpää väkeä saada soittelemaan. Teinitkö noita kauppaavat välitunneillaaan? ;)

t. tero

Jaa tämä viestiketju