1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sonera, Samsung ja rajoitettu palvelu

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Sonic, 22/3/06.

1. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Eli 10 minuuttia sitten puski yhtäkkiä ruutuun, notta rajoitettu palvelu. Soitin tukeen, kaikki ok kuulemma. Eikä tokene uudelleenkäynnistämisellä, ei akkua irroittamalla eikä verkkoa hakemalla. Mikäs vittu tässä nyt on?

2. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ja nyt toimii taas.

3. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Mun teki samaa sampan x100 kanssa sillo joskus pari vuotta sitten. Liittymänä tosin oli silloin ACN, mut samassa verkossa kuitenkin. Muilla puhelin/liittymä yhdistelmillä ei kyllä ole noin käynyt koskaan.

4. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Kannattaa käydä päivityttämässä puhelimeen uusin softa, sen pitäis auttaa.

5. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4682
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Tuo "Rajoitettu palvelu" tuntuu olevan sampan ominaisuus. Eipä siinä tosiaan muu auta kun keikuttaa puhelin huoltoon.

6. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ei jaksa lähteä tuonne Espoon perukoille ilman autoa.

7. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Lähin jälleenmyyjä toimittaa tarvittaessa huoltoon. ;)

8. -MAH-

-MAH-

Tykkäykset:
    0
    Jep, Samsungin puhelimissa tätä vikaa tai sanotaanko nyt sitten ominaisuutta on ollut hirvittävästi ja eri operaattoreiden korteilla. Softan päivitys tosiaan auttaa. Tosin allekirjoittanut omistaa itse Samsungin puhelimen, eikä ole kertaakaan tuota ongelmaa tullut *koputtaa puuta*. Mulla on varmaankin hyvä softa tossa puhelimessa kun olen itse ongelmalta välttynyt! :)

9. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Mikä Samsung malli mahtaa olla kyseessä?

10. samumanu Vieras

Ainaki D500 oli aikoinaan toi onkelma.

11. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kappas, itsellenikin tämä ongelma on enemmän kuin tuttu. Ensimmäisen kerran törmäsin moiseen Samsung E700:ni kanssa kesällä 2004 Lappeenrannassa erässä maan alla sijaitsevassa baarissa ja olin kyllä melkoisen ihmeissäni. Sittemmin ilmoitus on tullut lähinnä junalla liikkuessa vastaan. Olenkin aina olettanut, että asia on vähän sama kuin "hakee verkkoa" tjsp, että kenttää ei siis vain sillä hetkellä ole.

Mutta ilmeisesti olen sittenkin ollut väärässä. Puhelin on liki kaksi vuotta vanha eli takuuaika jo mennyt, mutta vieläkös sen softapäivityksen voisi saada jostakin ilmaiseksi?

12. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Sitä se tarkoittaakin, mutta jostain syystä jotkut Samsungin laitteet ovat läväytelleet tuota ilmoitusta näytölle vaikka kenttää on.

13. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No mullakin tuo ilmoitus tulee juuri niin, että palkkien mukaan kenttää kuitenkin olisi. Silloin jos palkitkin näyttävät nollaa ja puhelinta ei voi käyttää, niin näkyy se tavallinen "hakee verkkoa" tjsp.

Jaa tämä viestiketju