1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sonera ottaa mallia Saunalahdesta?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Nemaskus, 1/4/04.

1. Nemaskus

Tykkäykset:
    0
    Sonera käynnistää 1.4. kampanjan, jossa Suosittelijana toimiva henkilö saa 20 euron Latauslipukkeen palkkiona uudesta Sonera Matkapuhelinliittymästä, jonka hän hankkii Soneralle. Yksi asiakas voi saada palkkion enintään neljästä kampanja-aikana Soneralle hankkimastaan matkapuhelinliittymästä.

Eikös tuo ole ollut saunalahdella käytössä jo pitkään?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Soneralla ollut myös aikoja sitten vastaavia kamppanijoita.

3. Trex

Tykkäykset:
    0
    Onhan tuollainen ollut jo pitkään Saunalahdella, mutta myös Soneralla itsellään useammankin kerran ennen Saunalahtea. Sonera siis hyödyntää nyt omaa ideaansa, jota Saunalahtikin lainasi.

4. Nemaskus

Tykkäykset:
    0
    hmm.. missähän kuopassa olen elänyt kun tollasta en ole koskaan nähnyt. vuonna 1999 olen soneran kauppiastoiminnan aloittanut, välissä sitten pari vuotta muuta toimintaa, mutta aika tiiviisti olen mobiiliasioita seurannut. Ensimmäisen huomasin tuon Saunalahdella. Jännä juttu... :)

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ei sitä kaikkea aina kerkiä huomaamaan, mutta on siitä joskus suuremminkin ollut mainontaa, jopa liikkeissä.

6. Henna78

Tykkäykset:
    0
    Kyseistä kampanjaa ei ole ilmeisesti kovin näkyvästi markkinoitu. Itse sain tiedon siitä eilen illalla kanavan kautta ja tänään se näytti ilmestyneet kauppiastiedotteisiin.

Joskus kauppiaanakin saa tehdä myyräntyötä pysyäkseen vauhdissa mukana (kampanjasta tiedotettiin kanavan käyttäjille eilen palveluviestinä tulleen wap-linkin kautta, kauppiaille vasta tänään). Ei siis ihme että kuluttajatkaan eivät aina ole tietoisia kaikista kampanjoista.

7. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Vastaavia kampanjoita on ollut aikoinaan sekä Soneralla että Radiolinjalla.

8. eph

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90
    Mahtaakohan saunalahdelle tulla jatkoa tuohon suosittele liittymää hommaan? Voisi ainakin olettaa kampanjan jatkuvan kun Soneraltakin tuli sellainen.

9. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Siinä Soneran asiakaslehdessä (Matkaviestinkö se on?) on ollut ainakin maininta joka kerta.
    Lisäksi on tullut suoraan ainakin itselleni mainos kotiin.

10. Nemaskus

Tykkäykset:
    0
    En ole sellaista lehteä kotiini tilannut... olen elänyt siinä uskossa että kauppiassovelluksen kautta saan tarvitsemani tiedot. :)

Jaa tämä viestiketju