1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sonera muuttelee hyvityksiä

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja charlie_, 25/9/03.

1. charlie_

Tykkäykset:
    0
    onko kellään tietoa mistä sonera repäisee hyvitykseksi 4,81e, kun se on jo kaksi edellistä kuukautta ollut 10e??

etu saatu siis duo-vaihdolla kesä/heinäkuussa(ja pitäisi jatkua ensi vuoden puolelle 10e/kk)..

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Onko hyvitykseen kuluuvat puhelut olleet tuon verran?

3. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Yleensähän nuo kampanjaedut koskevat ainoastaan normaalihintaisia kotimaan matkapuheluja ja tekstiviestejä. Jos käyttää maksullisia palveluita, esim. logojen ja soittoäänien tilausta, ne eivät kuulu ilmaisen puheajan piiriin.

4. charlie_

Tykkäykset:
    0
    tais selvitä..
    kotimaan puheluita ja tekstareita ei ollut kertynyt 10e:n edestä johtuen ulkomaanreissusta.
    ens kuussa mulla on siis etu about 15e, vai kuinka??

5. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Etua ensi kuussa on 10€.

6. charlie_

Tykkäykset:
    0
    kiitokset infoista!!

eipä tarvinnut rasittaa soneran laskutus-aspaa =)

7. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Joo. Sonerahan ei hyvitä käyttämättä jäänyttä etua seuraavissa laskuissa...

8. Jussi

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Vain ensimmäisen laskutuskauden (mahdollisesti vajaa kuukausi) hyvitys siirtyy eteenpäin jos jää käyttämättä, sen jälkeen ellei käytä -> etu jää käyttämättä. Sama käytäntö taitaa muillakin olla paitsi radiolinja jolla käyttämätön etu siirtyy eteenpäin, paitsi tuossa viime joulunajan 600€ tarjouksessa.

9. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Näin on. En vaan viitsinyt mainita itse, ettei kukaan pääse kuittailemaan tietyn firman lasien käytöstä.. ;)

Myös viime joulun aikaan olleessa 250 €:n kampanjassa oli sama rajoitus, mutta kaikissa muissa kampanjoissa käyttämätön puheaika etu siirtyy niin kauan, että se on käytetty.

10. Jussi

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Jaa, muistelin että tuossa pienemmässä kamppiksessa ei tuollaista rajoitetta ollut vaan vain tuo 600€ kamppiksessa oli "poikkeavat" tarjousehdot.

11. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    150 €:n kampanjassa ei ollut rajoitusta, mutta isommissa oli.. Minulla oli itselläkin yksi liittymä, jossa oli 250 €:n puheaika ja siinä oli pakko puhua 10 € kuussa, jos ei halunnut menettää etua.

12. Frohike

Tykkäykset:
    0
    Siis mitä? Vaihoin Duo-liittymään toukokuussa ja sain 90€ puheaikaa. Sitten kesäkuus kattelin laskua että olin käyttäny edusta jotain 6€, sitten seuraavassa laskussa oli 14€ hyvitys. Musta tuntuu että kun se 9 kuukautta (10€/kk) menee ohi, sitä on turha vinkua enää. Sama juttu oli kolme vuotta sitten kun avasin tuon Soneran ja sain 300markkaa puheaikaa. Miä oon varmaan erikoistapaus tai jotain.

Mutta niitä palvelunumeroita ei hyvitetä. Mulle oli yllätys ku datapuhelut hyvitetään.

13. Jussi

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Juu, eli ensimmäiseltä kuukaudelta käyttämättä jäänyt hyvitys siirretään seuraavalle laskutuskaudelle, mutta sen jälkeen sitä voi käyttää vain 10€/kk. Kesäkuussa olet saanut toukokuun laskun (ensimmäinen laskutuskausi) joka todennäköisesti on ollut vajaa kuukausi. Ensimmäiselta kuulta käyttämättä jäänyt osuus (4€) on siirretty seuraavalle laskutuskaudelle (se seuraava lasku, todennäk. heinäkuussa tullut).

Jaa tämä viestiketju