1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sonera Mobileplaza - ongelma Finderissa

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja MGR, 23/3/04.

1. MGR

Tykkäykset:
    0
    Kokeillaanpa, mikäli Sonerakin hoitaisi asiat nopeammin kuntoon tämän foorumin kautta...

Sonera Mobileplazan finderissa on näköjään sellainen pugi, että se ei tunnista "Kirjoita nimi" kentässä väliviivaa. Tämä tuli ilmi ihan sattumalta, kun eräs tutun tuttu oli yrittänyt etsiä mun puhelin numeroa ja Finder oli väittänyt että hakuehdot täyttävää nimeä ei löytynyt.
    Kokeilin itse ja huomasin, että esimerkiksi koko Suomesta löytyy Finderin mukaan vain yksi Veli-Mikko (nimi ilmoitettu VELIMIKKO), ei yhtään Ala-Marttilaa jne.
    Valitin asiasta Soneralle Tammikuussa ja aikoivat korjata asian mahdollisimman pian. Koska ongelma ei ollut poistunut soitin uudestaan helmikuussa ja silloin sanottiin että ongelma on löydetty ja sitä yritetään koko ajan korjata. Neuvoivat, että kannattaa käyttää tekstiviestillä tai wapilla - ne toimivat.. Sanoin että eihän se joka yrittää selvittää minun numeroa tiedä, että siellä sellainen pugi on, eli ei se meidän "väliviivallisten" ongelmaa poista vaikka itse tietääkin, että Mobileplazan finder antaa tuloksiksi puutaheinää...
    Vielä tänäänkään ko. palvelu ei toimi kunnolla, eli mun numeroa ei löydy (tekstiviestillä kyllä toimii).

Vielä lisää... Haku ei näköjään toimi edes toisinpäin: jos haluaa etsiä nimeä numerolla, tulee vastaus "Hakuehdot täyttävää vastausta ei löytynyt" jos kysyttävän numeron takaa pitäisi tulla nimi väliviivan kera

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Oliko tuo Soneran, vai Fonectan tuottama, jos jälkimmäinen niin vois varmaan antaa palautetta myös sinne.

3. Vilhelmina

Tykkäykset:
    0
    Finder-palvelut ovat kaikki Fonectan tuottamia. Fonectahan on edelleen aika lailla sidoksissa Soneraan, yhdyn kuitenkin edelliseen puhujaan ja ehdotan yhteydenottoa Fonectaan päin. Toisaalta tietysti voidaan ruveta pohtimaan sitä kuinka pitkälle asiakkaan pitää itse tietää kuka mitäkin palvelua tuottaa, jos kaikki löytyy yhden ja saman sivun alta...

4. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black

Jaa tämä viestiketju