1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sonera Max (Uusi liittymätyyppi)

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Jasse, 18/5/04.

1. Jasse

Tykkäykset:
    5
    Elikkä tällaisen huomasin Soneran sivuilta, mutta en löytänyt ainakaan nopeasti katsottuna haulla täältä foorumista mainintaa, joten tässä:

Puhelun 0,11€/min kaikkiin
    Tekstarit 0,09€/kpl kaikkiin
    Kk-maksu 6,99€

Eli Oneen verrattuna tulee halvemmaksi jos puhuu yli 150 min kuukaudessa.

2. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Tästä on kyllä jo threadi

3. Jasse

Tykkäykset:
    5

Olisko linkkiä, kun en tunnu löytävän? Ei ainakaan näin näkyvällä otsikolla ole. Ajattelin laittaa sen näin, kun kerran Saunalahdestakin tehtiin samanlainen. Vai onko se kiellettyä?

4. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sama juttu, ei näy topikkia missään. Mielestäni ei ainakaan mitään pahaa tehdä uutta topikkia kokonaan uudesta liittymästyypistä. Siitäkin huolimatta, että jossain ketjussa sivulla n tästä mainittaisiinkin.

5. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Samaa mieltä. Oli tästä jossain maininta, mutta ei se kyllä haittaa, vaikka on oma ketjukin. Joskus voi olla, että asiasta on maininta jotain ihan muuta asiaa käsittelevässä pitkässä ketjussa, josta sitä ei kovin helpolla löydä.

6. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Aikasta turha liittymä noin...liian korkea kk-maksu. Elisa Tandem Aina Plus hakkaa hieman tuon Maxin.

7. Jasse

Tykkäykset:
    5
    Itse vaihdoin One:ni juuri äsken Maxiin.

8. dreamy83

Tykkäykset:
    0
    jos noilla hinnoilla oleva liittymä pitäs ottaa, niin päätyisin ehdottomasti SK mobileen. Mutta on taas eri asia, otetaanko tuollaista(kaan settiä). Itse olen ajatellu vaihtavani SL Sopuhintaan, joka kyllä peittoaa tuon Maxin mennen tullen. Ainakin jos iltaisin puhuu.

9. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Vaihdoin maanantaina wapin kautta. Vielä ois tässä kuussa vajaat 100min puhuttava, jos meinaa päästä Onea halvemmalla. Eiköhän tuota kerry...

10. -jimi-

Tykkäykset:
    0
    halvin liittymä kaikista mulle

Vaihdoin juuri Maxiin, koska se on mulle henkilökohtaisesti halvin liittymä kaikista suomen markkinoilla olevista liittymistä. Puhun n. 300 min/kk ja 100 puh/kk ja viestejä lähetän n. 60/kk ja GPRS dataa kuluu 7 MB/kk. Halpuuden salaisuus piilee Soneran Active Datassa 9,90/kk ja puheaikaedussa 10,-/kk, jolloin maksettavaa jää 45,38/kk. Seuraavaksi halvin tasahintainen olisi Kolumbus K3 50,-/kk.

Nyt kun operaattoreilla on 5,-/kk puheaikakamppanijoita, niin Max tulee samanlaisella profiililla kuin itselläni saman hintaiseksi kuin halvimmat halpaoperaattoreiden (Kolumbus K3 / Sauna GSM Plus) tuotteet.

11. TharDen

Tykkäykset:
    0
    Re: halvin liittymä kaikista mulle

Hmm, taitaa toi saunalahden sopuhinta olla vielä tähä MAXia halvempi :)

12. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363

En laskunut mutta olisiko sopuhinta halvempi ja paljon? ja taitaisi jäädä palveluita uupuun.

13. Anonymous

Tykkäykset:
    0

Katsotko ainoastaan pelkkiä centtejä? Ne eivät nimittäin kerro aivan kaikkea. Laskun lopullinen summa ja palvelun taso ratkaisee mielestäni enemmän.

Sonera Maxissa saat:

- Lisäalennusta etusopimuksella. Jos keskität Soneraan, saat myös suuremman alennuksen.

- Kotisoitolla soitat edullisemmin ystäviesi/perheesi kesken. Suomessa on eniten Soneran-liittymiä, joten on todennäköisempää että saat esim. kaverisi liitettyä Soneran kotisoittoon kun taas esim. Saunalahden sisärenkaaseen, jota tarjotaan vain tiettyihin liittymätyyppeihin. Kotisoiton kytkentä on maksuton.

- Ajallaan ja laadukkaasti hoituva laskutus.

- Maksuton asiakaspalvelu, joka palvelee kaikissa asioissa 24h/vrk.

- Uuden asiakkaan, etuna 5 eur kuukausialennus 20 kuukauden ajan. Sonera tunnetaan myös loistavista tarjouksista kaikille asiakkailleen (euron päivät.). Liittymän avaus on täysin maksuton.

14. jukkam

Tykkäykset:
    0
    Classicin ja Classic Duon myynti on loppunut 17.5.2004. Oli aikakin, eihän noita liittymiä ollut enää mitään järkeä ottaa. Mutta ne joilla kyseiset liittymät on, eivätkä älyä/osaa vaihtaa niitä mihinkään, maksakoot suosiolla korkeampia maksuja. Jostainhan rahat on tultava, ei näillä halvoilla liittymillä rahoiteta operaattorin toimintaa.

Jaa tämä viestiketju