1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sonera laskutus

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja riku, 19/2/04.

1. riku

Tykkäykset:
    0
    Mikähän mättää, kun katsoin saldotietoja oli tekstiviestien kohdalla 44e. Tämä ei todellakaan voi pitää paikkaansa. Koitin hakea Soneran omia sovelluksia (20e) 3krt. puhelimeen, mutta vasta 3 yrittämällä se onnistui, joten olisi kuulunut laskuttaa vain 20e siitä. Ajattelin myös, että onko lauantaina ja sunnuntaina lähettämistäni tekstiviesteistä laskutettu normaali hinnan mukaisesti?

Kait sitä pitää alkaa soittelemaan aspaan vaan.

2. lumitykki

Tykkäykset:
    0
    Kirjoitan tämän tähän samaan viestiketjuun koska otsikko sopii minun asiaani.

Vaihdoin Soneran Radiolinjaan tammikuun 2004 puolivälissä. Soneralla minulla oli käytössä verkkolasku eli en saanut kuin ilmoituksen tekstiviestillä, että "uusi lasku netissä jne".

Pari päivää sitten tuli tekstiviesti Soneralta: "Soneran matkapuhelinlaskusi loppusumma on 18,34€....". Lasku itsessään on oikein koska vaihdoin operaattoria kesken laskutuskuukauden.

Ongelma on vain se, että en pääse enää maksamaan Soneran laskuja netissä koska olen Radiolinjan asiakas. (ts. tunnukseni eivät toimi)

Soneran asiakaspalvelukin taitaa olla maksullinen kun soittelee Radiolinjan liittymästä?

No pieniä asioitahan nämä ovat, mutta korjattavissa pienellä työllä.

3. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Ei ole - ainoana operaattorina Soneran aspanumero on ilmainen kaikista kotimaan liittymistä kotimaassa soitettaessa.

4. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Itselläni oli täysin sama ongelma. Yksi soitto Soneran aspaan auttoi, kahden päivän päästä laskut tulivat postissa.

5. lumitykki

Tykkäykset:
    0

Aika erikoista. Itse soitin aspaan ja he sanoivat, että eivät voi lähettää paperilaskua. Kertoivat viitenumerot ym laskun tiedot puhelimessa.

6. nok6610

Tykkäykset:
    0
    Eikö ACN 0800-numero aspaan ole sitten ilmainen??

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Voi olla. mutta minulle ainakaan mikään ACN-operaattoria ei "ole olemassakaan".

8. nok6610

Tykkäykset:
    0
    No sehän taas ei minun ongelma ole...Ja tuo sun vastaus ilmeisesti liittyy tähän aiheeseen aivan v*tusti...

Kiviäkin kiinnostaa sun oma kanta aaceeännään...

9. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Hyvin erikoista, soitin muistaakseni viime tiistaina kyseisestä asiasta ja torstaina kolme kpl laskuja kolahti postista.

Jaa tämä viestiketju