1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sonera Gprs pro takkuilee?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Parzi, 18/10/03.

1. Parzi

Tykkäykset:
    0
    Mikähän voisi olla vikana kun tää GPRS yhteys Soneran pro data kautta takkuilee, yhteysongelmia, hidasta tiedonsiirto yms. Modeemin alustuskäskyssä on se "prointernet" eli jonka pitäisi olla "laajemalla kaistalla, ja voi käyttää nettinopeutinta...DNA:n yhteys toimi aikoinaan huomattavasti paremmin. Puhelin on ME45, sarjakaapeli, Windows XP

2. tipera

Tykkäykset:
    0
    Olen itse paininut tämän ongelman kanssa jo lähes kaksi viikkoa, ja tänään sain pelaamaan pro internet yhteyden. Eli kaikki asetukset olivat kohdallaan ja yhteyskin avautui, mutta sivut eivät avautuneet kunnolla tai usein ei ollenkaan.
    "Vika" olikin asetuksissa kuten soneran tuesta näin ilmoitettiin minulle monta kertaa, mutta tänään eräs tukihenkilö mainitsi xp-käyttiksen palomuurista, että se pitää olla pois kytkettynä.
    Näin tein, ja yhteys pelaa nettinopeuttimen kera.
    Kaikki palomuuri-ohjelmat pitää olla pois käytöstä, muuten tökkii aika pahasti.
    XP+SIEMENS M55+LATAAVA USB

3. Make

Tykkäykset:
    0
    Enpä allekirjottaisi tuota väitettä tuosta palomuurista. Itselläni toimii ainakin Soneran yhteys loistavasti XP:n palomuurin ollessa päällä ja nettinopeutin käytössä. Minulla taas aiemmin oli dna joka toimi todella huonosti...

4. karavaanari

Tykkäykset:
    0
    mulla vähän samaa ongelmaa, mutta yht.katkeaa yleensä jos tietoa ei siirretä muutamaan minuuttiin, välillä joskus muutoinkin. muuten pelaa hyvin nettinopeuttimen kans.
    tarviiko dial-up asetuksiin määrittää TCP/IP ->DNS numeroita? (SONERA PRO DATA käytössä), jos niin mitkä ovat numerot?
    onko teillä puh.nro *99***1# vai *99#?
    paska homma kun joutuu yhdistää melk.aina uudestaan kun kirjoittaa esim. sähköpostia!
    voiko BT:n asetuksissa olla jokin aikakatkaisu asetus (EPOX BT)?

puhelin nokia 3650+BT

5. JtX

Tykkäykset:
    0
    *99***1#, IP-asetukset automaattisella.

Kai Idle time before hanging up on "never"?

Accompli 008:lla pelaa noilla asetuksilla niin että jos kenttää löytyy, niin yhteys pysyy. Parhaimmillaan kokonaisen päivän.

Jaa tämä viestiketju