1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sonera Amigon loppu 1.5.2004?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Ewert Oktan, 16/4/04.

  1. Ewert Oktan

    Ewert Oktan Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    26/7/02
    Viestit:
    4502
    Tykkäykset:
    113
    Sonera Amigo -liittymät vaihtuvat Sonera One -liittymiksi 1.5.2004.

    hinnastot:
    Koodi:
    Amigo   -   One
    kuukausimaksu: 4,88 e/kk   -   3,99 e/kk
    puhelut Sonera matkapuhelinliittymiin: 0,13 e/min   -   0,13 e/min
    puhelut muihin liittymiin: 0,32 e/min   -   0,13 e/min
    tekstiviestit Sonera matkapuhelinliittymiin: 0,13 e/kpl   -   0,10 e/kpl
    tekstiviestit muihin matkapuhelinlittymiin: 0,17 e/kpl   -   0,10 e/kpl
    Amigon myynti loppui 28.2.1999.

    Edit: Päätteet korjattu.
     
  2. Nemaskus

    Liittynyt:
    30/3/04
    Viestit:
    123
    Tykkäykset:
    0
    Ihan hyvä vaan.. Amigo on kaikinpuolin kalliimpi kuin One.

    Soneran taktiikkahan on tässä se, että kun asiakas menee kilpailijan liikkeeseen, ei kilpailia saa niin helposti käännytettyä asiakasta soneralta pois kun on vähän halvempi liittymä alla.

    Jos asiakas menee amigon kanssa Elisan liikkeeseen, on Elisan miehelillä helppo saada asiakas vaihtamaan liittymää hintavertailulla.
     
  3. Jussi2000

    Jussi2000 Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    22/6/02
    Viestit:
    6950
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Eipä tuota Amigoa varmaan kukaan jää kaipaan, eiköhän Sonera One ole halvempi.
     
  4. Xaeron

    Xaeron Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2505
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Hitto miten aataminaikaiset hinnat tuossa Amigossa. 0,32e/min toisiin liittymiin, go! :)

    Ja miksiköhän tuossa quottaamassasi hinnastossa lukee /kk eikä /min, virhe?
     
  5. Ewert Oktan

    Ewert Oktan Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    26/7/02
    Viestit:
    4502
    Tykkäykset:
    113
    Kuten myös legendaariset markan viestit, tosin enää vain muihin matkapuhelinliittymiin.

    Korjattu.
     
  6. Nemaskus

    Liittynyt:
    30/3/04
    Viestit:
    123
    Tykkäykset:
    0
    No hei, kyseinen liittymätyyppihän ON aataminaikuinen. Amigo oli todellla halpa sillon kun se tuli. Ainakin soneran piirissä pyöriville ihmisille. Kohtuullisen reilu veto soneralta vaihtaa sikakalliit amigot automaattisesti halvempaan. Tietenkin soneralla hiukan oma lehmä ojassa samalla. :)
     
  7. Mokamies

    Liittynyt:
    30/12/03
    Viestit:
    973
    Tykkäykset:
    0
    Amigo oli kaikessa suhteessa kalliimpi kuin One, joten liittymätyyppi oli täysin tarpeeton - vastaavasti tapahtui Onen tullessa markkinoille - tällöin Business Duo lakkautettiin. Mielestäni täysin normaalia operaattorin palvelunmuokkausta.
     
  8. rasanttu

    rasanttu Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2084
    Tykkäykset:
    12
    Ei ole täysin normaalia tappaa lypsävää lehmää.
     
  9. paul_a Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    8/8/03
    Viestit:
    1310
    Tykkäykset:
    0
    Kuinka paljon luulet näitten Sonera Amigo -liittymien olevan aktiivisessa käytössä? 2 kpl?-)
     
  10. rasanttu

    rasanttu Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2084
    Tykkäykset:
    12
    Varmaan tuhansia nukkuvia asiakkaita joita ei kiinnosta / jotka eivät tiedä mikä liittymä heillä on.
     
  11. Mokamies

    Liittynyt:
    30/12/03
    Viestit:
    973
    Tykkäykset:
    0
    Niin ja nimenomaan hyvän asiakaspalvelun nimissä on varmaankin juuri siksi fiksuinta vaihtaa heidän liittymätyyppinsä edullisempaan? Asiallinen asiakaspalvelu ja asiakkaiden tarpeen huomioon ottaminen varmasti kantaa pidemmälle. Tärkeintä on etsiä asiakkaan tarpeet huomioiden hänelle käyttöön edullisin ratkaisu.
     
  12. rasanttu

    rasanttu Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2084
    Tykkäykset:
    12
    Väitätkö tosiaan että jonkin operaattorimme asiakaspalvelu on "asiallinen ja asiakkaiden tarpeet huomioon ottava" ;) *wirn*
     
  13. mjitla

    Liittynyt:
    3/9/03
    Viestit:
    106
    Tykkäykset:
    0
    No se toinen oli muijalla vielä kuukausi sitten, sain ympäripuhuttua saunalahteen :)
    Laskut oli 15€ kuussa, eipä ollut paljon kiinnostanut mikä liittymä oli käytössä.
     
  14. Mokamies

    Liittynyt:
    30/12/03
    Viestit:
    973
    Tykkäykset:
    0
    Väitän - ainakin kahden suurimman osalta uskaltaisin näin todeta. Aikoinaan pidin kyllä tosin parhaana Telian asiakaspalvelua.

    Edit: Mielestäni hyvän asiakaspalvelun tulee osata kartoittaa asiakkaan tilanne ja tarjota hänen tarpeisiinsa paras palvelukokonaisuus. Mikäli tämä onnistuu niin palvelun voisi sanoa olevan asiallista ja asiakkaan tarpeet huomioon ottavaa. Sama pätee tietysti myös hyvään jälleenmyyjään. Tyytyväinen asiakas nimittäin yleensä jatkaa saman operaattorin asiakkaana ja palaa myös uudelleen kyseiseen liikkeeseen.
     
  15. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    Tämä muutos on pelkästään asiakkaan etu. Kaikki Amigo-liittymät muuttuvat 1.5 alkaen Oneksi ilman asiakkaan toimenpiteitä.
     
  16. Dj Junior

    Liittynyt:
    29/11/03
    Viestit:
    4
    Tykkäykset:
    0
    Ja toinen oli mulla ;) Kakkos puhelimen liittymänä... Paljon parempi tämä One on !
     
  17. kalamake

    Liittynyt:
    16/4/03
    Viestit:
    603
    Tykkäykset:
    1
    Sikaveto soneralta. Ei anneta ottaa puheaikaa toukokuun lopulla.
     
  18. Masteri Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    2/8/03
    Viestit:
    4574
    Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Mistä tiedät, että sellaista olisi joskus tulossa?
     
  19. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    20/6/02
    Viestit:
    4932
    Tykkäykset:
    19
    Kyllähän tuo on ihan selvä asia, että näin täytyisi olla kaikilla operaattoreilla. Kun asiakkaalle on saatu se liittymä tehtyä, ei häntä sovi unohtaa. Asiakkaan asioidessa liikkeessä myyjän tehtävä on huolehtia, että asiakkaan käytössä on hänelle parhaiten sopiva liittymätyyppi ja kaikki asiakasta hyödyttävät lisäpalvelut ovat kytkettyinä. Jos myyjä huomaa, että asiakkaalla on kalliimpi liittymätyyppi tai häneltä puuttuu joku asiakasta hyödyttävä palvelu, myyjän velvollisuus on kertoa tästä asiakkaalle. Kun myyjä sitten suosittelee asiakkaalle sopivia palveluita ja kertoo niiden edut, asiakas on tyytyväinen ja palaa vielä uudelleenkin kyseiseen liikkeeseen ja kertoo kaverillekin saamastaan loistavasta palvelusta.
     
  20. Nemaskus

    Liittynyt:
    30/3/04
    Viestit:
    123
    Tykkäykset:
    0
    No paljon on amigoja käytössä vieläkin. Voisin sanoa että keskimäärin joka toinen päivä tulee vastaan asiakas jolla on amigo-liittymä. Olipa tuossa eräs päivä asiakas jolla oli amigo ja ei suostunut vaihtamaan one:n vaikka kuinka kerroin sen olevan halvempi. :D
     

Jaa tämä viestiketju