1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sone Ericsson K750i (irRemote)

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja vov4ik, 4/12/05.

1. vov4ik

Tykkäykset:
    0
    Hei ostinpas tuosta K750i ja muutenhan on ihan huippuhyvä laite paitsi että yks juttu mua hämää. Eli mistäs voisi tollasen irRemote ohjelam tai jonkun muun vastaavan jolla voi Tv:ta muun muassa ohjata niin ladata? Olen kovasti etiskellyt eikä mitään edistystä viellä tässä vaiheessa.... Vastatkaa :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

2. Finlander

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    ZTE Blade
    Mielestäni tuohon puhelimeen ei kaukosäädinsoftaa ole tehty. Ei kai onnistu Javalla.

3. espenleka

espenleka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onnistuu. Eri asia sitten, kuinka hyvin tuo IR-mokkula toimii käytännössä.

http://developer.sonyericsson.com/viewSolution.do?id=7475&serviceRequestId=7475

4. vov4ik

Tykkäykset:
    0
    Kiitos

Sain ton softan ladattua puhelimaan, mutta jonkun viestin pitäisi alussa lähettää kenties minne ja heti kun ottaa yhteyttä johonkin mihin sen pitää lähettää niin tulee Java error tai joku explorer error. Niin mitäs asetuksia mun on nyt hiottava ?

5. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Ei toi ollu ehkä se mitä nyt haettiin, kyl mä oon vaan ymmärtäny ettei olis mahollista. Sitä en tiiä on symbianluureis muka niin erilainen se ir-lähetin, mut väittävät et täs ei tehot riittäis ku senttien päähä.

Jaa tämä viestiketju