1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

soivat+värisevät samsungit

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja jokesi, 7/9/06.

1. jokesi

Tykkäykset:
    0
    Tutkailin muutamia aiheita läpi, mutta ainoastaan sgh-z400 kohdalta löysin tiedon että kaikki valikko, puhelun aloitus/lopetus ja kameran äänet saa pois ja puhelin soi ja värisee yhtäaikaa.

Voisiko joku ystävällisesti kertoa onko samsungilla muitakin malleja joissa nämä samat ominaisuudet.

2. Sladdi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire
    Tuntuisipa kuvaus vastaavan ainakin Z540:stä myös.

3. D-cel

D-cel

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Z150/J400 + Dna
    Muistaakseni D-500 mallissa oli aika hyvät valikot mistä sai pois kaikenmaailman ääniä ;)

Ja tuo soiminen ja värinä yhtäaikaa mulla ihmetyttää? Siis ainakin kaikissa mun sampan luureissa toimii värinät yhtäaikaa soittoäänten kans. Löytyy jopa valikot missä voi laittaa miten päin vaan nämä toiminnot?

Vai onko tuo luulo jäänyt jostain tod. vanhoista puhelimista? Nyt kerrankin kommentoin tähän probleemaan mitä monet täällä "ihmettelee".

4. jokesi

Tykkäykset:
    0
    mulla on käytössä sgh-x640 malli joka ei soi ja värise yhtaikaa, mut se taitaaki olla jo aika vanha

5. piizku

Tykkäykset:
    0
    Siis, mä en tajua mikä ongelma tässä on?
    Itselläni on Samsung SGH-X600 ja siitäkään ei saa valikoista
    värisemaan ja soimaan samaan aikaan, mutta hommatkaa niitä kunnollisia
    soittoääniä joihin on tehty värinähälytys. Sitten toimii samaan aikaan!

Tosin itteltäni on hajonnu tosta kauan sitten värinä, en tiedä vieläkään miksi..

Jaa tämä viestiketju