1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Soittoäänten lataaminen CF62:lla

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja kvx10_king_v, 25/12/04.

1. kvx10_king_v

Tykkäykset:
    0
    Pyydän etukäteen anteeksi että piti aloittaa uusi topic mutta en löytänyt vastausta jo olevista topiceista. Ja kuten huomaa en oo tässä asiassa mikään entinen pertti! Kiitos jo etukäteen kaikesta avusta!

Niin elikkä ostin äsken tämän kyseisen puhelimen ja olen rämpänny sitä tässä pari päivää. Olen koittanut ladata gprs:n avulla tähän muutamaa wav, midi soittoääntä, mutta aina se antaa vain vastaukseksi HTTP-virhe: 406 ei hyväksytä. Olen saanut laitettua haluamani kappaleet nettiin ( geocities kotisivulle) ja olen käsittänyt että kun antaa linkin niin sen myös pitäis ladata se vai olenko väärässä? Vai onko tässä jokin eri toiminto lataamista varten? Pitääkö olla jokin ohjelma? Pitääkö se muokata se tiedosto niin että sen voisi edes ladata? Alkaa jo pikkuu hiljaa tympäsemään että "miksei se toimi perskuta!" :D

Jos tämä wap/gprs lataaminen ei onnistu niin varmin vaihtoehto olisi kait se datakaapeli? Tuskin kumminkaan laiskuuttani sitä vähään aikaa edes hankkisin joten myös sen takia olisi kiva tietää miten tuon gprs:n kautta lataaminen onnistuu!

Jaa tämä viestiketju