1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Soittoääni C170:een ?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja MKo, 7/1/08.

1. MKo

Tykkäykset:
    0
    Minulla on MP3 tiedosto. Laitoin sen nettisivulleni ja yritän hakea sitä puhelimeen wap-selaimella. Mitään ei kuitenkaan tapahdu vaikka osoite on oikea. Eikö puhelin ymmärrä mp3-tiedostoa? Kokoa sillä on vain 45kb.

Samalla tekniikalla laitoin puhelimeen oman jpg-taustakuvan.

EDIT: MIDit tuolle kelpas lopulta, mutta eikö tosiaan MP3 käy ?

2. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ei.

3. samsam

Tykkäykset:
    0
    Voisitko laittaa ohjeet kuinka parhaiten omalta tietsikalta saa ko. kännyyn kuvia ja musiikkia - puhelimen omat ohjeet kun on varsin heikot. Käytössäni on Soneran liittymä. En ole harrastanut wap-palveluiden yms. käyttöä, koska aiemmin olen saanut Nokialaisiin siirrettyä tiedot infrapunalla tms.

4. Ropeli

Tykkäykset:
    0
    Wap

Onko joku saanut wapin toimimaan elisan asetuksilla ? Olen yrittänyt tilailla ääniä ja kuvia wapilla kun noita ilmaisia credittejä tuonne jambaan sattuu olemaan.

Kaikki menee ok kunnes klikkaan LATAA linkkiä ja puhelin alkaa lataamaan soittoääntä, kuluu hetki ja puhelin ilmoittaa: EI SALLITTU.

Apuja ?

5. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Lataat mitä soittoääntä? MP3-soittoäänet eivät edelleenkään ole tuettuja. Ja ei kait liittymässä ole estoja päällä?

6. Ropeli

Tykkäykset:
    0
    "Aitoa" soittoääntä tai polyfonista molemmissa sama ongelma... ja ei, estoja ei pitäisi olla päällä...
    Ainakin sillä sivulla kerrotaan että pitäisi toimia ko. puhelimessa

7. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kokeiles tilata jokin midi-pimputus. Jos tulee läpi ei puhelimessa ole vikaa vaan olet yrittänyt ladata vääräntyyppistä kappaletta.

Jaa tämä viestiketju