1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Soittoääniä ei saa tilattua Nokia 3510i

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Upi, 7/7/04.

1. Upi

Tykkäykset:
    0
    Hajosi työpuhelin ja laitoin tuommoisen tilalle. Minulla on Elisan liittymä. Tavallistenkaan soittoäänien (siis ei moniäänisten, jotka ymmärtääkseni vaativat Wapin käyttöä) tilaus ei onnistu. Puhelin ei vain lähetä tilausviestiä. Normaalit tekstiviestit toimivat kyllä. Missä vika?

En kylläkään muuten ole kauhean tohkeissani soittoäänistä, mutta vakiona olevat olivat niin typeriä, ettei jaksaisi kuunnella.

2. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    Sinulla on varmastikin viestiesto päällä? Eli et pysty lähettämään viestejä esim. 17- ja 16- alkuisiin tekstarinumeroihin. Tosin kyllä ainakin DNA:lla viestit kyllä lähtevät, mutta paluuviestinä tulee ilmoitus että viestiä ei voi kyseiseen numeroon lähettää.

3. dzam

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 3650, Elisa
    Nii, siis palvelunesto voi olla päällä liittymässäsi. Tai jotain. Otappa yhteyttä Elisaan ja kysy lisää.

Tosin mulla on Palvelunesto E päällä, eli en pysty käyttään Wappia, mutta pystyn tekstareita kyseisiin numeroihin lähettelemään, miten tahdon.

En voi nyt muuta sanoa kun: http://www.elisa.fi :)

4. Upi

Tykkäykset:
    0
    Jopa selvisi, eli tietohallintohan se on vaihteeksi nähnyt asialliseksi rajoitella toimintaa. Selvisi vasta nyt, kun edelliseen puhelimenraatoon ei työnantajan liittymällä tullut yhtään soittoääntä tilattua. No, kaveri sai tilata minulle.

Jaa tämä viestiketju