1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Soittoäänet ME45:een

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja leopard, 4/6/03.

1. leopard

Tykkäykset:
    0
    Nyt tulee tosi basic-kysymys soittoäänten saamisesta ME45:een, mutta ei voi mitään: käyttöohje on ekaa kertaa soittoäänten kanssa tekemisissä olevalle liian epämääräinen... :p

Lyhyesti siis: kun saan tilaamani soittoäänen tekstiviestinä (data message) kännykkääni, niin mihin ja miten se pitää tallentaa ja mtien sen sieltä lataan?

Käyttöohjeessa kehotetaan tallentamaan sekä Card-Explorerille että kansioihin Henkilökoht.1-4. Minulla viesti on nyt tekstiviestien Arkisto-kansiossa (.smi). Then what? Vastaisiko joku kiltti guru? :)

2. wanderer

Tykkäykset:
    0
    damn ku tämänki taidon oon jo unohtanu!jotenki se piti tallentaa sinne cardexplorerille johonki kansioon josta sen sai sit siirrettyy...mut jos sul on datakaapeli niin kaikki käy paljo helpommin ja ilmaseksi...jos on niin www.club-siemens.com on hyvä osote...

3. Nikkis

Tykkäykset:
    0
    Mun mielestä homma toimii niin et kun datan vastaanotto loppuu paivnat sitä vasenta toimintanappia (mulla ainakin).

sit sieltä sä voit kuunnella sen biisin taas vasemmalla toim. napilla. oikealla toim.napilla pitäs lukea jotenkin et lis.toim. tai jotain.

painat kuitenkin sitä oikeaa nappia ja valitset sieltä et tallenna.

sit se kysyy et mihin kohtaan sä haluut sen niihin henk. koht. melodioihin tallnetaa, valitset sopivan ja tallennat.

Näin sulla pitäs olla se tallennettu ja käytössä. ainakin mulla toiminu näin

Jaa tämä viestiketju