1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

soittimessa kuvat

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja maitotoelkki, 12/7/09.

1. maitotoelkki

Tykkäykset:
    0
    Elikkä minulla on nokian kännykkä 5130. kun kuuntelen sillä musiikkia niin kun kuuntelen erään albumin kappaleita niin aina keskellä näkyy pieni kuva levyn kannesta. Kun kuuntelen muita albumeita niin niistä ei ilmesty kuvaa soittimeeseen kappaleen soidessa.

Miten saan Kuvat kaikkiin albumeihin?

olen yrittänyt selvittää asiaa, mutta en oikein ole sitä löytänyt.

hyvää loppukesää kaikille!

2. kiizeli

Tykkäykset:
    2
    Eihän kesä ole vielä edes alkanutkaan :D.

Mut jokatapuksessa, ainakin yks helpoimmista keinoista on ronkkia tuota biisin id3-tagia johon sitten lisätään tuo kuva, sen pitää olla sit tarpeeks pieni, tarkkaa kokoa en tiedä, joku voi tarkentaa.

Monilla musiikinkuuntelu ohjelmilla onnistuu tuon id3-tagin muokkaus niin että sinne saa sen kuvan, google kertoo lisää :p.

3. zimon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    N95:ssa mulla musiikkisoittimessa näkyy kuva, kun soitettavan mp3-tiedoston sisältävässä hakemistossa on myös jpg-kuva kokoa 97 kt, 500x500 pikseliä.
    En tiedä mitä tapahtuu jos kuvia olisi useita. Myöskään yhteen toiseen hakemistoon laittamani jpg-kuva sitten taas ei näy, taisi olla liian suuri, tai sitten lisäksi pitää mp3-tageissa olla viittaus tuohon tiedostonimeen tms.

4. zeus

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 Plus
    Nokia Musicilla se onnistuu tosi näppärästi.

5. BorG Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    79
    Pitää paikkansa! Pitää vaan olle se coveri siin kansiossa missä on musatiedostotkin, ohjelma jopa kysyy että pienennetäänkö kuvaa että puhelimeni voi sitä käyttää.

Ohjelma on muutenkin positiivinen yllätys, yleensä nämä oheisohjelmat on vähän mitä on, mutta tää on oikeesti hyvä :S

Jaa tämä viestiketju