1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Soittajan nimi ei näy, liian uusi softa?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja hobbymat, 13/9/03.

1. hobbymat

Tykkäykset:
    2
    Yhdellä kaverilla oli lainaksi saadussa 3650:ssä ihme ongelma: yksikään soittajan nimi ei näy, ainoastaan tekstiviestien lähettäjien nimet näkyvät. Vehkeessä oli kyllä "aika" uusi softa, versionumero jotain yli nelosen (oisko ollut 4.02).

Oon käsittänyt, että uusin julkinen softaversio on 3.16 (itse sain sen huollossa omaani pari viikkoa sitten), eli toi voisi viitata johonkin (huonosti toimivaan) protoon. Tyyppikilvessä ei kyllä ollut mitään mainintaa mistään protosta ja CE-hyväksyntäkin oli, joten oliskohan koneeseen vahingossa asennettu vähän sopimaton ohjelmistoversio...

Hobbie

2. Jay20

Tykkäykset:
    0
    mun ymmärtääkseni 3.16 on uusin softa 3650:lle

3. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ne puhelinnumerothan täytyy olla siellä puhelimen muistissa jotta numrot näkyvät...näin musitelin.

eli onko simmiltä siirretty sinne osoitekirjaan kaikki teidot (sieltä sim kortti valiksota saa siirrettyä)

4. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Uusissa myyntikoneissa on monesti uudempi softa kun mitä huolloilla on tarjota.

Jaa tämä viestiketju