1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Elisa soitonsiirto kun varattuna (elisa)

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Urdu Moerhaër, 19/3/08.

1. Urdu Moerhaër

Urdu Moerhaër

Tykkäykset:
    0
    mikäs täs nyt mättää kun vaan ilmoittaa puhelin että "ei sallittu" kun yrittää tuota siirtoa päälle. kyllä tämä muistaakseni ennen on toiminut

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ilmeisesti liittymästä puuttuu ko. palvelu. tai yirtät numeroon johon ei voi tehdä siirtoa.

3. SV-3310 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Mulla oli kerran liittymä josta siirrot lakkasivat toimimasta eikä niitä saanut asetettua uudelleen, ei tosin Elisan liittymä. Asiakaspalvelu sanoi alustavansa liittymän uudelleen jonka jälkeen homma taas toimi.

4. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Jos kokeilet siirtää vastaajaan, näpyttele vastaajanumero kohtaan "muuhun numeroon". Jos laitan N95:ssä siirron päälle ja valitsen listasta "vastaajaan", tulee juuri tuo virheilmo. Kun valitsen "muuhun numeroon" ja näpyttelen siihen vastaajanumeron, siirto menee päälle.

5. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4683
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Vastaajan numero asetuksissa oikein? Voi tietty olla softavika.

6. Siniviiva

Siniviiva Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    102
    Onko niitä multi-sim efektejä? Vai esiintyykö niitä vain Saunalahdella?

7. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Omalla kohdallani tuo olikin käyttäjästä johtuva juttu. Olin näpytellyt vahingossa lyhytnumeron 777 ykkösnapin taakse vastaajalle. Kun vaihdoin sinne oikean +35850950777, alkoi toimimaan.

Ja mitä tulee Saunalahden multi-SIM-palveluun, se toimii ainakin minulla moitteettomasti. OmaVerkko3G ja multi-SIM on minun käyttöön loistava yhdistelmä.

Jaa tämä viestiketju