1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Soiko Nokia todellakin miten haluaa?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Milo, 29/7/07.

1. Milo

Tykkäykset:
    0
    Hei

Ostin tässä ihan äskettäin Nokian 6131:sen. Huomasin, että jokin aika soittoäänen vaihdon jälkeen (latasin netistä mukavan biisin), oli kännykkä vaihtanut ääneksi jonkun muun. Tämä on nyt tapahtunut kahdesti. NYT-liitteessähän (nro 30/2007) oli juttua siitä, kuinka uusimmissa Nokian multimediakännyköissä puhelin muuttelee soittoääneksi Nokian teemaääntä. Kuulemma jos "soittoäänitiedosto on liian suuri tai puhelimessa on liikaa ohjelmistoja päällä" (Nokian tiedottajan mukaan). Mutta itse olin vaan lähettänyt muutaman tekstiviestin ym. eli ei ainakaan mulla ollut ohjelmistoja niin paljon päällä..

Onko kukaan muu törmännyt tähän? On ärsyttävää jos joutuu ajoittain tarkastaa, että millä äänellä se kännykkä nyt seuraavaksi soi. Täytyy varmaan vaihtaa Nokiasta...Motorolaan.

2. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onko se soittoääni muistikortilla? Jos se ääni on kovin suuri ja muistikortti hitaamman puoleinen, niin joku ääni puhelimen on kerettävä joka tapauksessa laittamaan silloin soimaan ja siksi se valitsee Nokia Tunen. Ja tietenkin jos se musitikortti on irti, kun puhelu tulee, niin ei sieltä silloin mitään soittaa pystykään ja siksi asetus muuttuu oletukseksi...

3. JPW™ Vieras

N70:ssä oli tällainen samainen ongelma, välillä tuli nokia tune juuri syystä, minkä "hiphei" jo tossa mainitsi.
    N95:ssa ei vielä oo tarvinnut tähän törmätä, vaikka olisi täysi mittainen biisi ja muistikortilla..

4. apache

apache Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    507
    onhan noita ääniongelmia nokian puhelimissa, mutta useimmat korjaantuvat kun buuttaa luurin. kerran viikossa kun tekee buutin niin yleensä ei ongelmia

Jaa tämä viestiketju