1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Softat.

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Kuilunen, 11/8/06.

1. Kuilunen

Tykkäykset:
    0
    Kaikki täällä tuppaavat päivittelemään softiaan.
    Heh, pari yksinkertaista kysymystä asiasta vaan.
    Maksaako softan päivitys liikkeessä? Kuinka usein uusia versioita ilmaantuu (yleensä)? Saako uudet versiot ladattua netistä, ja asennettua itse puhelimeen, vai onko vaan parempi mennä liikkeeseen?
    Ja voiko niitä päivitellä vaan uusimmissa luureissa, vai vanhoissa yhtälailla?
    Näihin pitäisi saada selvyys.
    Itse en juuri aikaisemmin tiennyt että noitakin pystyy päivittelemään.

2. Imperial

Imperial

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Maksaako softan päivitys liikkeessä? - Maksaa jos takuu ei ole voimassa etkä softan uusimisille perusteita keksi.

Kuinka usein uusia versioita ilmaantuu (yleensä)? - En tiedä, riippuu mallista. Sen verran voit aavistella, että ehkä 3310:n ei uusia softia tule, mutta esim N70:n tulee(?). Eiköhän niitä vähintään muutama vuodessa tule.

Saako uudet versiot ladattua netistä, ja asennettua itse puhelimeen, vai onko vaan parempi mennä liikkeeseen? - Tuskinpa saa ja sinä et niitä ainakaan asennettua saa.

Ja voiko niitä päivitellä vaan uusimmissa luureissa, vai vanhoissa yhtälailla? - Niissä, missä on softa.

3. pietini

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Honor 7, Sonera/Saunalahti
    Eiköhän ihan kaikissa ole softa, mutta onko päivittettävissä se on eri asia.

4. Kuilunen

Tykkäykset:
    0
    Ajattelin hommata maanataina N91 kapulan.
    Mietin vain, että onkohan heti ostettaessa uusin mahdollinen softa, vai pitäisikö samalla kysäistä, olisiko mahdollista päivittää?
    Heh, en tosin ymmärrä näistä mitään. ihme juttuja.

5. Kuilunen

Tykkäykset:
    0
    Miten saakos tähän ladattua jonkin näköistä BS-playeria tms, kun ei tuo realplayer toista ihan kaikkea?

Jaa tämä viestiketju