1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Softapäivitys v.12 Siemens C55:een?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Kit, 11/11/02.

1. Kit

Tykkäykset:
    0
    Täällä on joissain otsikossa puhuttu C55:n java- yms. bugeja korjatun uudemmissa softaversioissa kuin v.10, joka Suomessa myytävissä luureissa ilmeisesti tällä hetkellä kaikissa on.

Kävin tänään Turun Primatelissä, eikä heillä ollut kumpaakaan näistä kympin jälkeen ilmestyneistä softaversioista. Olen kuitenkin kuullut ihmisten päivittäneen puhelimensa (jossain muussa) Primatelissa. Viilattiinko minua tylysti linssiin, vai voiko todella olla niin, että Primatelit saavat softapäivityksiä aivan eri aikaan? Onko joku saanut ko. päivityksen Turun Primatelissa tai jos jossain muussa, niin missä?

2. Kit

Tykkäykset:
    0
    kuulemani mukaan ainakin Tampereen Teleringistä v.12:a on jo saanut. Prkl, että pistää vihaksi. Pitänee ostaa junalippu Tampereelle...

3. daz

Tykkäykset:
    0
    Millanen fyysinen juttu toi softapäivitys on ja kauan kestää? Datapiuhalla jonkun EPROMin päivitys klik-mäk vai joku isompi juttu? Voisikohan tuon homman tehdä itse datakaapelilla jos saisi imagen siitä uudemmasta softaversiosta ja tarvittavan softan itse eprom-päivityksen tekemiseen?

4. Protek

Tykkäykset:
    0
    45-sarjan puhelimiinhan oli my-siemens.comista haettavissa tuo softapäivitys, jotta sen sai itse päivittää. Onko 55-sarjalaisissa sama homma?

5. Kit

Tykkäykset:
    0
    En ole vielä nähnyt c55:n datakaapeleita myynnissä. Tässä kun on erilainen liitin kuin vanhemmissa Siemenseissä. Jahka löydän sellaisen jostakin, alan harkita itse päivittämistä...

6. MIte

Tykkäykset:
    0
    Oulun Primatelissa v12 on ollut jo pari viikkoa.

7. Kit

Tykkäykset:
    0
    Jaahas, pitänee soittaa yksi puhelu huomenna...

Turun Primatelista ei ilmeisesti kukaan sentään ole ko. päivitystä saanut?

8. Kit

Tykkäykset:
    0
    No niin. Nyt se on vihdoin saatu myös Turun Primateliin. Alkoikin jo kärsivällisyys loppua.

Vielä kun DNA saisi kytkettyä GPRS:n. Kolme päivää olen tässä odotellut...

9. Swatti

Tykkäykset:
    0
    Saiskohan tän softapäivityksen tehtyä lähettämällä puhelimen jonnekin kohtuu halvalla, koska ei taida täällä lähistöllä olla huoltoa. :(

10. Kit

Tykkäykset:
    0
    Ota yhteyttä vaikka Primateliin. Luulisi asian hoituvan ainakin, jos maksat kulut molempiin suuntiin.

11. Guest Vieras

Jee, minun possuluuriini on tehty päivitys!

Jaa tämä viestiketju