1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Softan päivitys

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja nossi, 1/6/05.

1. nossi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Miten voi itse päivittää softan puhelimeen ja onko se laillista ettei takuu mene. Voiko sen päivittää lataavalla usb datakaapelilla?

2. Mele

Tykkäykset:
    11
    siemenssin kotisivuilta usb tai sarjaporttiin kytketyllä kaapelilla. Softan pitää olla siemenssin virallinen ja se kannattaa ottaa ainoastaan siemenssin kotisivuilta. takuu ei mene umpeen jos kyseinen softa on siemenssin oma.

3. nossi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mitenkäs tämä operaatio suoritetaan.

4. Mele

Tykkäykset:
    11
    ohjelma koneelle. puhelin kiinni koneeseen ja ohjelma päälle....muistaakeni ennen ainakin antoi ohjeet mitä seuraavaksi tehdään.

5. Noviisi

Tykkäykset:
    0
    Minun on pakko kysyä pari aloittelijamaista kysymystä tästä aiheesta, koittakaa ymmärtää aloittelijaa :)
    1. Mitä eroa on softwarella (SW) ja firmwarella (FW)? Kumman pystyy päivittämään netin kautta, vai pystyykö molemmat?
    2. Kun päivittää puhelimen, niin katoaako siitä kaikki tiedot, esim. tallennetut puhelinnumerot vai muuttuuko vain ohjelmistoversio ja tiedot pysyvät ennallaan?

6. MetalMama

Tykkäykset:
    0
    Milläs ohjelmalla rar-tiedosto sitten käsitellään? Mä latasin sen tuolla toisessa ketjussa mainostetun cf62:n sw 21:n joltain saksalaiselta sivulta, ja se on rarina enkä mä tajua miten sen saa puhelimeen.

Jos sitä nyt sitten ylipäätään uskaltaa laittaa puhelimeen, kun siemensin sivuilta sitä ei ole haettu... (eikä muistaakseni löydykään).

7. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Esim. WinRAR

8. MetalMama

Tykkäykset:
    0
    Muuten hyvä mut en ole Mikrobitin tilaaja eli ei saa...

9. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Kirjoita vaikka Googleen winrar, niin jo löytyy latauspaikkoja.
    En ole minäkään muuten tilaaja, mutta saan kyllä imutettua tuolta MBNetistä kyseisen ohjelman. (?)

10. Ndr

Tykkäykset:
    0
    Yritin tuossa imuttaa firmwarea siemensin kotisivuilta. Loggasin sivuille sisään, yritin ladata ohjelmaa, mutta sitten siellä aletaan valittamaan että minulla ei ole oikeuksia imuttaa kyseistä tiedostoa (!!). Siis mitä ihmettä tämä tarkoittaa?

Onko jollain muulla ollut samanlaista ongelmaa? Mitä olette tehneet asialle?

nimim. vaihdanko siemensin heti pois

11. simo

Tykkäykset:
    0
    Näin käy

Itsellä sama ongelma. Valitin asiakaspalveluun ja vastasivat, että voivat ladata ko. tiedoston ok. Hyvä heille, mutta minä en saa ko. tiedostoa kotikoneella enkä töissäkään. Jos joku haluaisi lähettää s65:n uusimman suomi variantin, niin kiitos.

12. MetalMama

Tykkäykset:
    0
    Joo, löytyyhän se (ja yks betaversiokin tuli ladattua, tosin ei asennettua).

Mikähän siinä mbnetissä sitten mättää? Mulle herjaa että palvelu on vain tilaajien käytössä.

Tosin siihen alle tulee epämääräinen teksti että jotkut (en tiä koskeeko just tätä ohjelmaa) pitäis olla kaikkien ladattavissa, ja jos ei onnistu niin olisi kiinni suojausasetuksista. Mä en kyllä ymmärrä miten selaimen/koneen suojaus voi aiheuttaa semmoisen ilmoituksen...???

13. MetalMama

Tykkäykset:
    0
    Re: Näin käy

Ohhoh, olipas se "asiakaspalvelua"!

Ei muuten näkyny latautuvan koneelle minullakaan, kokeilin ihan piruuttani. Sama herja (englanniksi), että ei ole oikeutta ladata tiedostoa.

14. TVE

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju