1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SMS

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Skopa, 28/1/03.

1. Skopa Vieras

Denan tekstiviesti ei ollut reissussa kuin semmoinen viitisen tuntia ja molempien osapuolten muistissa tilaa.

2. spiidi

Tykkäykset:
    0
    Älä välitä, mulla ei oo edes lähettäny viestejä... Eikä liioin kyllä puhutkaan menny läpi mihinkään operaattoriin.

3. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tästä päivästä en tiedä, mutta eilen oli SMS-härö ihan urakalla. Ei ole vieläkään mennyt perille eilen lähettämäni viesti, vaikka hetki sen jälkeen meni ihan ok. Ja molemmat viestit samaan osoitteeseen. Tuntuu siis denikka kadottelevan viestejä sinne kuuluisaan bittiavaruuteen...

4. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onneks en hommannu DNA..

5. Axe

Tykkäykset:
    0
    Minulla ei ole ollut kyllä mitään ongelmia tekstiviestien kanssa eilen eikä tänään.

6. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Pitääpä sitten mainita ettei ikinä ole ollut ongelmia tekstiviestin lähettelyssä. Ja Soneraa olen käyttänyt ja tulen käyttämään jatkossakin.

(Voihan toki olla niinkin että minulla on vain käynyt erityisen hyvä tuuri mutta se ei ole niin tärkeää, eihän?)

7. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Pari viikkoa sitten oli ongelmia. Sonerasta lähetetyt viestit tiistaina tulivat mun Radiolinjaan vasta torstaina eli kaksi päivää myöässä. Siinä oli ihmettelemistä, kun tuli 10 tekstaria kerralla ja kaikki 2 päivää vanhoja.

8. Tuom4s

Tykkäykset:
    0
    Mun teliassa ei ainakaan mitään ongelmia. No alussa ei meinanut MMS:ssät lähteä, mutta sitten välähti että asetukset kuntoon! :)

Jaa tämä viestiketju