1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SMS backup

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja Joon@s, 25/12/14.

1. Joon@s

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    lumia 920
    Tere. Tätä aihetta on kaluttu varaan näillä palstoila ihan väsyksiin saakka mutta varmuuden maksimoimiseksi; onko löytynyt (yksinkertaista) keinoa kopioida/siirtää tekstiviestit Lumia920:stä (Cyan) joko PC:lle tai Androidiin (Nexus5)? Siis tekstiviestit, ei yhteystiedot, ja PC:lle tai Androidiin, ei pelkästään varmuuskopiointia pilveen.
    Kiitos suuri kuin hevonen.

2. Jorppu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    94
    Puhelinmalli:
    Lumia 930, OnePlus One
    Aloitetaan hyvillä vinkeillä, joista ei ole kysyjälle mitään hyötyä.

Avaa Windows puhelimesta sovellutus Siirrä tietoni, josta valitset oikealta alanurkasta kolme pistettä. Täällä on piilossa valinta tuo sd-kotilta, vie sd-kortille. Voit valita erikseen yhteystiedot (vain MS tilistä), tekstiviesti sekä multimediaviestit. Tiedot tallettuvat sd-kortin backup kansioon.

Tekstiviestit ovat kaikki yhdessä vmsg formaatissa olevassa tiedostossa. Tämä on Nokian oma formaatti, jota voi lukea suoraan Notepadillakin. Muu maailma käyttää nykyään xml formaattia tiedonsiirtoon.

Android puhelimeen saa sovellutuksen, joka lukee ko. formaattia. Olisiko Lenovon Backup&Restore.apk.
    En ole itse kokeillut. Minulle riittää Nokia Suite sekä Notepad PC:llä.

Mutta Lumia 920 mallissa ei ole sd korttia, koska se olisi tärvellyt puhtaan lumia designin eikä kukaan muutenkaan käytä sd kortteja.
    Nokia: memory card slot would have "defiled" our phone | PC Pro

Kerro miten muuten ratkaisit itse ongelman.

Jaa tämä viestiketju