1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SmartMovie

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja kim954mo, 4/6/04.

1. kim954mo

Tykkäykset:
    0
    Ehdotuksia, smartmoviella konvertoitu avi divx muotoon. siirretty usbilla n-gageen, toistetaan smartplayerilla frameja tippuu., kuva pätkii. Pc:llä
    kuva ok. N-gagen demo videopätkät näkyy ok.

2. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Mitä helvettiä sä oikeen teet?? Kolme topicia perustanu tänään, eikö tämäkin voisi soveltaa n-gagen käyttökokemuksiin?? Ei pahalla, mutta menee hermot...

3. qee

Tykkäykset:
    0
    laita pienempi bitrate mulla toimii gagella hyvin jos on 128 bitrate isommalla pätkii

4. J.J.Luoma

Tykkäykset:
    0
    Siis sen jälkeen kun on konvertoinu jonku pätkän ni siirtää sen koneelle sieltä converted files kansiosta puhelimeen, mut millai saan sen soittimen löytämään sen? ja annanko pc-suiten muuttaa sen .3gp:ksi

5. qee

Tykkäykset:
    0
    älä anna laitat vaan suoraan puhelimeen
    sit vaan avaat smartmovien ja valkkaat browse files ja menu ja Rescan file system. Mulla toimii myös sillai et avaa ne fexplorerilla.

6. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Minkälaiset settingissit ois siis parhaat mahdolliset ku konvertoi tolla SmatMovien omalla konvertterilla? Miten saan sen kuvan näkyyn ihan koko näytöllä, ei pelkästään wide screeninä?

7. dj_pirtu

Tykkäykset:
    12
    Puhelinmalli:
    Oneplus One X
    Kuvasuhde tuppaa kärsimään jos kokoruudulle pakkaa. Ite oon konvertoinu virtualdubilla. Esim. nätti korealaistyttö hässimässä -pätkä pyörii jouhevasti 208x156, 15fps, 16bit väreihin tiputettuna, 112kbit/s kuva ja 32kbit/s mp3 ääni 16khz 8-bit mono.Ettänäin

8. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    kiitti kiitti, mutta oisko kellään hyviä asetuksia smartmovien konvertterille, ku ei vihtis noita ohjelmia niin pirusti asennella... Kyllä siinä smartin omassa on mun mielestä ihan hyvät säätömahdollisuudet kans.

9. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    asetuksia asetuksia

Jaa tämä viestiketju