1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SM-Liiga (Joukkueiden logoja/kuvia Nokia 3650:aan)

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja reds1897, 24/7/03.

1. reds1897

Tykkäykset:
    0
    Tervehdys teille, arvon asiantuntijat. Olen lukenut tätä saittia jo hetken aikaa suurella mielenkiinnolla. Pahoitteluni jo heti alkuun, kun aloitan heti uudella otsikolla, mutta haku-toiminnolla en saanut minua tyydyttäviä vastauksia, joten päätin sitten repäistä heti alussa. Eli, kysymykseni kuuluu: mistä löytäisin värikuvia/logoja, esim. HIFK:sta?

2. jason

Tykkäykset:
    0
  3. logo

Tykkäykset:
    0
    Meillä ei valitettavasti juuri ole ko. aiheesta kuvia, syynä että emme ole pahemmin saaneet lupaa niiden käyttöön.
    Joukkueiden omilla sivuilla on usein maininta mistä niitä voi pientä korvausta vastaan hakea.
    Noita liiga logoja sivuillemme välillä käyttäjät lisää (ehtojen vastaisesti, sillä harvemmin ovat siihen lupaa saaneet joukkueelta), niin kyllä ne sieltä varsin nopeasti poistuu.
    Jos kuitenkin käy niin että joku sinne vahingossa laittaa luvatonta materiaalia, niin pistää mailia tuleen palaute osoitteeseen, niin voimme poistaa sellaiset kuvat mahdollisimman pian ja näin säilyttää palvelun jatkuvuuden.

4. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Pelaako poikas tai pelaatko itse HIFK:ssa? Meinaan kaveri pelaa 88:ssa..

5. jason

Tykkäykset:
    0
    [ot] HIFK on kyl sikajengi ku ne tulee pelaa fudista. Yhdessä hesacupmatsissakin 3 punasta ja lukuisia keltasia.. [ot]

niin ja anteeksi, että viittasin tuohon /logo:eek:n, jos siellä ei kerran kuvia ole.

6. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Stadilaista & suomenruotsalaista asennetta ;)

7. reds1897

Tykkäykset:
    0
    Jason: Sehän vain osoittaa, että jannut kunnioittaa niitä perinteitä joista voimme (valitettavasti liigajoukkue on pelannut viime kausina pelkkää neitikiekkoa, mutta uskon parempaan huomiseen) olla ylpeitä. HIFK aloitti aktiivisen takauspelin rakkaassa liigassamme. Toki välillä tulee ylilyöntejäkin, mutta sehän on ymmärrettävää, kun puhumme noinkin nopeatempoisesta lajista, jossa kontaktit ovat sallittuja. Tämä pätee molempiin lajeihin, niin jääkiekkoon, kuin myös jalkapalloon. Itse en liiemmälti futista seuraa, sillä sydämeni sykkii ainoastaan jääkiekolle.

Ps. Mikäli haluatte vierailla todella laadukkaalla jääkiekko-saitilla, niin piipahtakaa ihmeessä Jatkoaika- nimisellä sivustolla (www.jatkoaika.com).

Omalla sarallaan suomen paras keskustelufoorumi.

8. reds1897

Tykkäykset:
    0
    Logo: Kyllähän minä tuon jo tiesinkin, että ei niitä tänne voi laittaa ilman lupia. Valitettavasti en kyllä löytänyt HIFK:n sivuilta tuollaista mainintaa. Nappasin muuten eilen illalla julli-lipusta pari fotoa kamerallani. Kuvat onnistuivat yllättävän hyvin, joten ongelmaon poissa päiväjärjestyksestä, ainakin toistaiseksi. Miksiköhän en ole tätä jo aiemmin huomannut... liikaa koffia, epäilen ma. :eek:)

Jaa tämä viestiketju