1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SL55, Operaattorilogo pois

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja *RuBiN*, 16/8/03.

1. *RuBiN*

Tykkäykset:
    0
    Elikkä...Miten saa operaattorilogon pois ettei se pilaa taustakuvaa?Ku sitte jos laittaa logoks sen kuvan, ni se jättää ne reunat tyhmästi valkoseks eikä peitä koko näyttöö niinku taustakuva...olisin kiitollinen jos joku osais auttaa =)

2. FCB

Tykkäykset:
    0
    haet wapilla tampere.as/logo ja otat sieltä sen läpinäkyvän logon, niin taustakuva ei peity!

3. Miika

Miika

Tykkäykset:
    0
    Eikös kyseessä ole lähinnä 1x1 pikselin kokoinen kuva, eikä läpinäkyvä? Ainakaan itse en ole onnistunut viemään transparent backgroundia omaavaa logoa luuriin niin, että tausta näkyisi alta.

4. Pete

Tykkäykset:
    0
  5. Lapa

Tykkäykset:
    0
    Toi kikka ei toiminut ainakaan minulla. Taitaa johtua dna:sta koska verkkohan toimii fi 2g nimellä ja dna teksti on vain jonkin sortin lisätunniste. Eli todennäköisesti toi kikka toimii vain niillä liittymillä joilla tota lisätunnistetta ei ole esim. sonera ja radiolinja??

6. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Wapilla onnistuu. wap.club-siemens.com ja sieltä sitten valitset "wallpapers SL55/M55" ja klikkaat sitä. Sitten klikkaat linkkiä "Transparent GIF, to remove operator name" ja pitäis toimia. Mulla ainakin toimi heti. Muista pitää se giffi logona, ei taustakuvana.

Jaa tämä viestiketju