1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SL45i - tiedot puhelimesta PCllä SIMlle

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja abrotherus, 24/11/03.

1. abrotherus

Tykkäykset:
    0
    Moro,
    Ongelma on seuraava:
    Olen käyttänyt SL45i:tä (oma päivitys softalle) nyt 3 vuotta, jonka aikana olen lisännyt puhelimen muistiin osoitekirjaan n. 300 nimeä, numeroa ja osoitetta. Puhelin on mennyt aikojen kuluessa niin rikki, että huoltokustannukset menivät viime huollossa yli 400€. En huoltanut puhelinta, ja nyt on uuden osto ajankohtainen.

Haluaisin siirtää kaikki tiedot puhelimen muistista SIMlle, mutta tämän voi tehdä vain yksi kerrallaan, eli siinä palaa yhdellä jos toisellakin hermot. Tuli kuitenkin mieleen sellainen juttu että saako siirron tehtyä PCllä jotenkin? Eli siirtä ensin tiedot Siemensin MMCltä PClle, sitten PCltä esim. T68iin tai P800een (molemmat löytyy)? Itse ongelma tällä hetkellä on tiedostomuodot, kun Siemensillä on osoitekirjan tiedot eri tiedostomuodossa kuin muilla valmistajilla.

Olen erittäin kiitollinen vinkeistä!

2. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    292
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    eikös siinä ollut mahdollisuus OUTLOOKIN kanssa päivittää pc:lle yhteystiedot,ehkä olen väärässä mutta "eihän kysyvä tieltä eksy"

3. abrotherus

Tykkäykset:
    0
    Aivan oikein! Sillä tavalla voisi toimia. Kiitos vinkistä!

Jaa tämä viestiketju