1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

sl45->sl45i

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja reaper666, 18/10/02.

1. reaper666

Tykkäykset:
    0
    Onko kellään kokemuksii ton sl45 päivittämisest sl45i malliksi itse?toimiiko puhelin päivityksen jälkeen normaalisti?saisko jostain ladattuu v.43-54 jossa ois suomen kieli.

2. Aero

Tykkäykset:
    0
    Siis S45:sta ei voi päivittää i-malliksi, ei itse eikä huollossa. Siinä ei riitä muistia siihen päivitykseen

3. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kyseessä tässä oli kylläkin SL45:n päivitys i-malliksi, eikä S45:n :)

4. Aero

Tykkäykset:
    0
    woops =). joo, sori lol =)

E: niin ja voin vastata tuohon topikin kysymykseen, eli suomenkielistä softaa ei ole netistä ladattavissa (tai en minä eikä kukaan tutuista ole törmännyt), eli ainoaksi vaihtoehdoksi taitaa jäädä päivittäminen huollossa. Ja muutenkaan jos softa ei ole valmistajan sivuilla vaan jossain ihan oudossa paikassa, niin en suosittele puhelimen päivitystä... sen jälkeen puhelin saattaa kuolla. Näin käynyt muutamalle mun kaverille (kyseessä nokia) ja lukuisille ihmisille jotka päivittivät jostain oudosta mestasta S100:een softaa.

Itse olen päivittänyt luurini softan netistä, mutta imutin sen siemensin sivuilta. kyseessä S45 =)

5. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joskus omistin kyseisen puhelimen ja päivitin sen i-malliksi.
    Toimi vallan mainiosti sen jälkeenkin, eikä loppujen lopuksi ollut edes vaikea homma. Sain tän i-päivityksen ladattua soneran sivuilta kun joskus tuli lappu kotiin että kaikki soneran asiakkaat saavat sen sieltä ilmaiseksi, en tiedä löytyykö enää.

6. sata88

Tykkäykset:
    0
    S45:en voi päivittää S45i malliksi, mutta vielä tällä hetkellä saa vain kansainvälisen valikon ja t9:n. Kunhan sitten aikanaan Siemensiltä tulee i-malliin ohjelmaversio päivityksiä (jos tulee) netin kautta imuroitavaksi, niin versio päivittyy samalla tavalla kuin esim. nykyinen s45 v.05 v21:een. Itselläni tuo toimenpide on ainakin onnistunut.

7. Aero

Tykkäykset:
    0
    No sepä outoa, sillä Siemens Help Desk on sanonut että tämä toimenpide ei onnistu S45:n pienen muistin takia. Samaa on puhuttu tälläkin foorumilla.

Jaa tämä viestiketju