1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SIS tiedostojen lähettäminen (Nokia 6600)

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja MaekGordon, 26/3/05.

1. MaekGordon

Tykkäykset:
    0
    Onko mitenkään mahdollista lähettää kaverilleen esim. bluetoothilla jonkun SIS tiedoston? Käytössä on Nokia 6600.

2. Crossfade

Crossfade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mun muistaakseni onnistu ku muutti tiedoston vaikka .jpg:ksi niin pysty lähettää..

3. MaekGordon

Tykkäykset:
    0
    Hmm... saattaa olla.
    Mutta saattaa olla myös että tiedosto vaurioituu jos sille tehdään niin ja se sitten muutetaan takaisin .sis muotoon.

EDIT: Kokeilin yhteen tiedostoon ja se "vioittui" .

4. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Tuolla onnistuu, eikä tarvitse muutella mitään tiedostopäätteitä. Eli tuossa on kaksi ohjelmaa samassa paketissa ja tuo FileExplorer osaa lähettää kaikki tiedostot BT:n kautta.

5. roska90

Tykkäykset:
    0
    Itse olen lähettänyt noita .sis tiedostoja kaverille käyttämällä FileExplorer ohjelmia. Kun kaveri on sitten vastaanottanut sen tiedoston ja yrittää avata/asentaa sen puhelin sanoo että tiedosto on vioittunut.

6. MaekGordon

Tykkäykset:
    0
    Niin.Tarviikohan kaverillakin sitten olla FExplorer?
    Omassa FExplorer versiossani ei .sis tiedostojen lähettäminen ole mahdollista.Mitään ei tapahdu kun pistän sen lähettämään tiedoston BT:n kautta.

7. juhopa

Tykkäykset:
    0
    Juu sama vika mullakin mikä MäkGordonilla eli ei suostu lähettämään FileExplorerin kautta

8. Jansku

Tykkäykset:
    0
    Kun muuttaa lähetettävän tiedoston päätteen .txt muotoon niin pitäisi onnistua. Itse olen käyttänyt ko. niksiä kymmeniä kertoja, eikä tiedosto ole vioittunut millään tavoin. Vastaanottajan ei tarvitse edes muuttaa päätettä takaisin .sis muotoon, vaan puhelin tunnistaa sen automaattisesti ja aloittaa asennuksen.

9. mula

Tykkäykset:
    0
    Mulla on kaikki SIS filet luurissa tallessa nimellä *.SISsi .. ja hyvin siirtyy BT:llä, eikä tarvi renameta takas eikä korruptoidu.
    Joskin en ole ihan varma 6600:sta, 7610 ja siitä eteenpäin ainaki kaikissa toimii.

Jaa tämä viestiketju