1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sinihampaan kiristelyä N-Gage QD:llä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja fossiili, 21/5/05.

1. fossiili

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    Olen yrittänyt saada toimimaan yhteyttä N-Gage QD älypuhelimeeni. Ostin sen kun minulla itselläni älyä ei ole tarpeeksi että olisi lisä hyväksi ...

DBT-120 on D-Linkin tekemä palikka, mikä lätätään USB-porttiin. Kaksi sievää pikkuvaloa syttyy. Yhteys kännykkään toimi kerran siten, että känny näkyi mikrossa sillä nimellä, minkä sille olin QD:ssä antanut, mutta QD ei näyttänyt mikroa. Bluetooth oli mulla tietenkin päällä kännyssä ja vissiin muutkin asiat oikein.

Siinä Bloothissa pitäisi tehdä oikeita asetuksia installoidessa ja ehkä ne meni vikaan. Omituisinta, että en millään saa konfigurointiohjelmaa uudelleen käynnistymään siis edes asentamalla uudelleen.

Mikro muuttui omituiseksi vaikka kiskoin irti sinihampaan mikrosta (poistin asennuksen). Oikealle alas tuli kumma kuvake "mRouter" lupaili bluetooth-kytkentää ja aina välillä tuli outo virhelimoitus että muka jotain ohjelmaaa ei voi käynnistää ellei jotain muuta tehdä. Lisäksi tiimalasikuvio vilkkui koko ajan hiiriosoittimen vieressä.

Nokian yhteysohjelmaa en ole saanut toimimaan alkuunkaan. Se ei liene ihme, sillä muistan nähneeni aikaisemmin keskustelua siitä, että se on hankala. Onneksi Pc-Suiten tms. poisto normalisoi XP-mikroni eli vilkkutiimalasi yms. katosivat.

Ovatko muut N-Gage QD:n omistajat saaneet sinihampaan toimimaan USB-palikalla? Minkä merkkisellä?

Kiva jos osaatte neuvoa. Olen 1/2sokea ja 1/2höperö isoisä Tyrnävän maaseudulta. N-Gagen ostin kun se on kiinnostava s60 kännykkä ja pelaamistakin harrastan Eli itse olen vaikeuteni kehittänyt.

2. snb69

Tykkäykset:
    0
    Mikä käyttis? Jos on Win XP SP2 niin siinä SP2 tulevat bt ajurit sotkevat usb palikkasi toiminnan. Kannattaa käydä bt valmistajan kotisivuilla...sieltä löytynee ohjeet..

3. fossiili

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    " SP2 tulevat bt ajurit sotkevat usb palikkasi toiminnan."
    Niin vissiin kävi. Ohjekirjassa sanotaan, että XPssä voi asentaa myös XP:n omilla ajureilla. Pitää vissiin osata tehdä asennus niillä ja ohittaa ne, mitä CD:n mukana tuli. Kotisivulta ei löytynyt uudempia ajureita kuin mitä CD:llä oli. Ehkä SP 2:n ajurit ovatkin parhaat tässdä ereityisessä tapauksessa.

4. tokroger

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Galaxy Alpha
  5. fossiili

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    Kiitoksia! Kokeilen asiaa ja kerron kun onnistun.

6. fossiili

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Honor 7

Jaa tämä viestiketju