1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Simpukkaa?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja temez, 27/6/11.

1. temez

Tykkäykset:
    0
    Tuleeko kenellekään mieleen yhtäkään teknisesti kelvollista simpukkamallia? Noksulla on jokin halpis mutta onko mitään muuta? Sinällään ei tarvitse olla mikään älypuhelin mutta ainakin kamera ja näyttö saisi olla nykyaikaisia (päätelkää itse mitä se sitten meinaa...). Reilun vuoden kosketusnäyttöä näpränneenä voisin vaihtaa kätevästi kokoon taittuvaan malliin jossa näppäimet on tehty nakkisormille sopivan kokoisiksi. Liukukantiset ei oikein kiinnosta.

2. gogland

gogland Mr Vip

Tykkäykset:
    2100
    Puhelinmalli:
    iphone 5S
    Katsoppas ed. viesti "vanhukselle puhelin" jossa ehdotin simpukkaa

3. temez

Tykkäykset:
    0
    Katsoin toki mutten koe, että siinä olisi nykyaikaista kameraa saati näyttöä... Myös motorolan razr mallit on tullut katsottua mutta ne ovat vieläkin vanhanaikaisempia.

4. gogland

gogland Mr Vip

Tykkäykset:
    2100
    Puhelinmalli:
    iphone 5S
    Katsoitkohan kunnolla. Nokialta noita simpukkapuhelimia löytyy 3.
    7020: jossa näytön reso on 128 x 160, kameran pix. 2
    2720: fold 128 x 160 kameran pix. 1,3,
    3710: fold 240 x 320, kameran pix. 3,2

Pikaisesti tsekkaamalla en löytänyt kuin yhden puhelimen, jota myydään Suomessa, jossa olisi samat "herkut" kuin 3710 foldissa, eli Samsung S5510.
    Itse ottaisin Nokian, olen tuota käyttänyt, eli tiedän mistä puhun. Laturia voi lainata lähes tulkoon joka kylä reissulla, tai kapakassa.
    Surkeitä resoja simpukka mallisissa puhelimissa kautta linjan, jos vertaa uusimpiin kosketusnäyttöisiin kännyköihin.

5. temez

Tykkäykset:
    0
    Äh... Ainakin mun listalla kaikki alle 150€ luurit on halpisluureja ja onhan ton 3710:n speksitkin sitä. Voi tietysti olla, ettei sen parempiakaan ole saatavilla, mutta nimenomaan siksi kai täältä neuvoa kyselenkin.

6. massimo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    180
    Jos tyrmäät kamera ja näyttö ehdotuksia niin olisi parempi että voisit itse kertoa mitä ovat mielestäsi nykyaikaisia kameroita ja näyttöjä. Emme pysty lukemaan ajatuksia :) Nuo miljoonat pikselit eivät kerro onko kamera hyvä saati sitten kelvollinen, optiikka se on tärkein.
    Haluatko siis noita halpisluureja jotka ovat alle 150 euroa vai yli 150 euron ei halpis luureja ? Miten paljon olet valmis maksamaan ?
    Teknisesti hyviä simpukka puhelimia valmistaa kaikki ja niitä on kauppojen hyllyt täynnä.

1 henkilö tykkää tästä
  7. gogland

gogland Mr Vip

Tykkäykset:
    2100
    Puhelinmalli:
    iphone 5S
    Saat toki kysellä, vaikka sinulle jo Suomessa myytävät tsekattiin.

8. Kaljamaha

Kaljamaha Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1172
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    5" näyttö, 12mpix kamera ja simpukka ei oikein sovi samoihin kuoriin, joten taitaa realiteetit tulla vastaan.

Jaa tämä viestiketju