1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SIM-korttipaikan vaihto?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja frankieboy, 24/8/08.

1. frankieboy

Tykkäykset:
    0
    Terve, harkitsen käytetyn (varaosaluurin) ostamista, ja ongelma on siinä, että sim-korttipaikasta on yksi pinni katkennut. Onnistuuko tuo vaihto itse? Jos ei onnistu, maksaako huoltoliikkeessä maltaita? Puhelimena N93.

2. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4728
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Taitaa olla juotettuna kiinni. Onnistuu kyllä itsekkin mikäli oikeanlaiset laitteet.

3. frankieboy

Tykkäykset:
    0
    Laitteista omaan oikeastaan vain "perinteisen tyylin" juotoskolvin, enkä juurikaan muuta. Mitään arviota, paljon toimenpide maksaisi, jos sen vaikka huoltoon veisi liikkeeseen?

Tänks

4. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4728
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Perinteisellä juottimella homma menee ketuiksi kyllä. Kannattanee ihan soittaa tai pyytää myyjää soittamaan huoltoon mitä maksaa. Itsellä ei mitään tietoa.

5. legionnaire

Tykkäykset:
    0
    Osan saat vaihdettua itse, mikäli sen jostain saat ostettua, N93:ssa on tuommonen moduuli missä on SD-kortille ja SIM-kortille paikkansa, ja se on fleksillä kiinni piirilevyssä. En nyt paremmin osaa alkaa selittämään. Puhelin pitää kyllä purkaa aika osiin että sen saa vaihdettua.

Jos et itse halua alkaa värkkäämään, niin huoltoon vain, pitäisi kyllä onnistua vaihto. Eikä näin pikaisesti järkeilemällä pitäisi kovin kalliiksi operaation tulla.

6. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Normaali hommaa... Ei mitään outoa. Pura osiin ja eikun kolvailemaan. Joskin uudet "liimat" saattaa aiheuttaa joskus hiukan pulmia. Voi olla tiukastikin kiinni. Ei siinä muuta. Sellanen kolvin kärki on oltava että vaihtamaan pystyy, ei sinne millään paskoilla kannata mennä se on selvä. Itsellä on säädettävä wellemanni niin ei ole probleemia. Myös kaasukolvi löytyy tarkempaan lämmittelyyn.

7. frankieboy

Tykkäykset:
    0
    OK. Olisiko teillä suositella jotain asiantuntevaa huoltoa tms? Luurissahan ei luonnollisesti ole takuu voimassa joten sekään ei auta. Soitin tänään partcohon ja bebekiin, ja eipä tullut yllätyksenä etteivät osanneet auttaa. Jälkimmäisessä mainitsi mutisten jotain epämääräistä Mekaanikonkadulla sijaitsevasta korjaamosta.

8. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    http://www.anglo-service.fi/

Pitäjänmäen elisan vieressä ja sinne elisaan se puhelin jätetään ja sieltä se sitten tuonne menee. Erillistä asiakaspalvelupistettä ei siis ole. Toki se lähes jokaisesta matkapuhelinliikkeestäkin tuonne päätyy.

Sitä itse sim-lukijaahan ei voi vaihtaa vaan se koko moduli vaihdetaan. Toki jos itse kuvittelet osaavasi sen vaihtaa niin halvemmalla pääset. SDSIM PWB MODULE on koko roskan nimi.

Ja kyllä varmasti ainakin 80e puhutaan, jos tuon osan vaihtaa huollossa. Toki se pelkkä osakin on mahdollista tuolta ostaa.

Jaa tämä viestiketju