1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siirto päällä ???

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Rhagfyr, 8/11/04.

1. Rhagfyr

Tykkäykset:
    0
    Tänään joku soitti minulle ja ruudussa luki vain "Siirto päällä". Vähän ajan päästä puhelu katkesi. Mitäs tämä meinaa, koska itselläni ei ole minkäänlaisia soitonsiirtoja päällä? Puhelin on siis M55.

2. Mitro

Mitro Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone5
    Väittäsin että 55-sarjan ohjelmistomokia tai vastaavia. Itelläkin tuo "siirto päällä" kummittelee sillon tällön, vaikka soitonsiirtoja ei olisikaan sillä hetkellä päällä. Yleensä se välähtää juuri kun puhelin alkaa soimaan tai sillon kun on juuri puhelun lopettanut. Tuo puhelun katkeaminen ei siten _välttämättä_ ole yhteydessä kummallisiin ilmotuksiin.

Oma kännykkä siis C55.

3. kooderi

Tykkäykset:
    0
    Minulla näkyy tuo Siirto päällä -teksti aina puhelun jälkeen M55:ssä, ja näkyi myös M50:ssäkin. Onko sillä mitään tekemistä tämän asian kanssa, että minulla on DNA:ksi muuttunut entinen Telian liittymä, ja näinollen puhelin on nyt jatkuvasti kotiverkon ulkopuolella, kun alkuperäinen kotiverkko Telia on lopetettu?

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Siirtopäällä teksi tulee yleensä silloin jos on joitain siirtoja päällä,esim vastaajaan.
    Jos on ennakko siirto (21) näkyy monessa mallissa kokoajan sitä kuvaa merkki.

Väillä ilmenee tilantei joissa tuo ennakko siirtäpäällä merkki palaa esim puhelun käynnistämisen jälkeen (vaikka 21 siirto ei olisi päällä), en tiedä johtuuko tämä laitteen softasta vai verkosta vai molemmista, joissain tapauksissa "ongelma" on kadonnut päivittämisen jälkeen joskus muuten vaan. päivittäminen viittaa titenkin softaan tai softan ja verkon välisen ymmärryksen heikkouteen, toki voi olla kyse verkko ongelman saman aikaisestä häviämisestä tai paikallisesta ongelmasta.

Jaa tämä viestiketju