1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemensin saatavuus heikentynyt, onko lopun alkua?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja sahkari, 25/12/05.

1. sahkari Vieras

Ainakin Tampereella olen huomannut että liikkeet mitkä ennen myi siemensiä ovat nyt luopuneet kyseisestä merkistä.

Kysyin asiaa eräästä liikkeestä ja sanoivat syyksi siemenseistä luopumiseen sen että merkki myytiin benqlle, ja kukaan ei tiedä miten homma tulee pelaamaan jatkossa.

Ja kun on seurannut kuinka dna+ liikkeet myy polkuhintaan esim. cf62 mallia ulos niin ilmeisesti ovat saaneet vanhat varastot halvalla?

Itse olen ollut tyytyväinen siemensin käyttäjä, mutta nyt en teidä uskaltaako enään kyseistä merkkiä ostaa kun ei tiedä mikä kohtalo on?

2. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Turha pitää malleja myynnissä, jollei kysyntää ole. Ja erottuvia malleja ei Siemensillä juuri ole. Kauppiaat voivat yhtä hyvin myydä niiden halpa-Siemensien sijaan halpa-Nokioita.

Siemensin keskiluokan sekä high-endin mallisto on tällä hetkellä varsinkin Suomessa aikas surkea.

Mutta en nyt sanoisi tulevaisuutta mitenkään epävarmemmaksi kuin muillakaan. Ensimmäiset BenQ-Siemens-brändätyt laitteet pitäisi olla julkistuksessa tammikuussa. Eli ihan pian. Toivottavasti niistä alkaa uusi nousu. ;)

Jaa tämä viestiketju