1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemensin pelit

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja laulu, 26/6/02.

1. laulu

Tykkäykset:
    0
    Oletteko saaneet toimimaan Siemens ME45:ssa vakiopelien lisäksi muita pelejä? Olen itse yrittänyt, mutta en ole onnistunut avaamaan pelien käynnistystiedostoja. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia? SW on 21.

2. jalmari

Tykkäykset:
    1
    Tarkoitat varmaan näitä wml.- pohjaisia? Mulla ei ole ollut niiden kanssa mitään ongelmia.

3. laulu

Tykkäykset:
    0
    Onko sulla myös Siemens ME45 ja ohjelmistoversio 21? Kun menee avattavan tiedoston kohdalle, ja katsoo valikkoa niin siellä ei ole ollenkaan vaihtoehtoa "valitse", vaikka näinhän varmaan tulisi olla?

4. jalmari

Tykkäykset:
    1
    Mulla on 24, mutta 21:sen aikaankin toimi. Oletko pistänyt sinne kännykkään koko kansion, eikä vain osia siitä. Mulla taisi olla aluksi ongelmia tuon kanssa. Pistin vain sen xxxpeli.wml tiedoston sinne, vaikka siis koko kansio pitää nakata sinne.

5. laulu

Tykkäykset:
    0
    mihin hakemistoon pistit tiedostot? entä missä hakemistossa tulee käynnistystiedoston sijaita? toimiiko nämä pelit Card-Explorerin kautta vai jotenkin wapin avulla?

6. peemvee

peemvee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    78
    Puhelinmalli:
    640DS
    Itse olen luonut card-exprorerilla uuden kansion /pelit. Luon
    sitten jokaiselle pelille oman kansion tuon alle esim. /Fifteen.
    Fifteen -kansiossa on start_t niminen tiedosto ja loput tiedostot ovat hakemisto /src alla kuten asennusohjeissa mainittiin.

Avaamalla tiedoston start_t käynnistyy selain itsestään ja peli voi alkaa.
    Huomioi, että normaalit valintanäppäimet toimivat toisin kuin puhelinkäytössä. Painamalla pitkään punaista luuria pääset takaisin normaalitilaan, jos alkaa ahdistaa..

7. laulu

Tykkäykset:
    0
    Tiedostojen siirtäminen onnistuu ihan OK, mutta ongelma on että en saa tuota tiedostoa start_t.wml avattua. Painamalla "Lisätoim"-näppäintä, valikosta ei löydy toimontoa "Avaa". En ymmärrä mikä mättää.

8. jalmari

Tykkäykset:
    1
    Hyvin omituista. Se kyllä pitäis löytyä siitä heti ensimmäisenä. En osaa auttaa. Toivottavsti joku muu osaa.

9. Dundee

Tykkäykset:
    0
    Kertokaas jotain osoitteita mistä noita pelejä löytää, en jaksa mennä itse etsimään.. =)

10. jalmari

Tykkäykset:
    1
    Esimerkiksi täältä:

http://32bit.at/cherno.

Mutta noi wml-pohjaiset pelit on oieasti _tosi_ pa***ja, noista ainoa pelattava on tuo hangman (siis kotoisasti hirsipuu).

11. reppana

Tykkäykset:
    0
    voisko joku vääntää ratakiskosta, mitenkä pelejä ladataan puhe-elimelle. Eli me45:lle

Jaa tämä viestiketju